مسئول هیات امنا مسجد المهدی اراک خبر داد؛
تابناک مرکزی: مسئول هیات امنا مسجد المهدی اراک گفت: اعزام مردم اراک جهت شرکت در مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام اله علیها در بیت رهبری همزمان با شب شهادت حضرت زهرا سلام اله علیها صورت می گیرد.
کد خبر: ۳۸۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 22 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، ساداتی مسئول هیات امنای مسجد المهدی اراک در گفتگو با تابناک مرکزی در تشریح خبر تجدید بیعت مردم اراک با رهبر انقلاب گفت: مسجد المهدی اراک هشت سال است برنامه اعزام مردم شهر اراک به بیت رهبری جهت شرکت در مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام اله علیها را در برنامه خود دارد.

ساداتی با اشاره به اینکه دیدار با محبوب دل‌ها اعزامی به بیت رهبری با حضور در مرقد رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق خواهد کرد خاطر نشان ساخت: پیش بینی اعزام 11 دستگاه اتوبوس از اراک برای شرکت در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام اله علیها در بیت رهبری صورت گرفته است.

 مسئول هیات امنا مسجد المهدی اراک با بیان اینکه تا روز یک شنبه 9 اسفند ثبت نام هر شب از ساعت 17 الی 20 در محل دفتر هیات امنا مسجد ثبت نام انجام می شود گفت: کاروان دیدار با محبوب دل‌ها صبح روز چهارشنبه، 11 اسفند همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه(س) به بیت رهبری اعزام می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار