جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: عمليات پاك سازي پليس روزگذشته در 98 مناطق آلوده اجرايي و 185 نفر سارق، توزيع كننده مواد مخدر و ...دستگير شدند.
کد خبر: ۳۸۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 21 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: برقراري امنيت مردم مدار و ارتقاء امنيت اجتماعي از اولويت هايي است كه ازسوی پليس استان، همواره در پاسخ به مطالبات شهروندان با اجراي طرح هاي انتظامي چون پاكسازي نقاط آلوده برنامه ريزي و بر آن تاكيد شده است.

وی ادامه داد: روز گذشته با بسيج امكانات و تجهيزات پليسي اين طرح در 98 نقطه در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد كه بازخورد بسيار مطلوبي نيز در نزد شهروندان محترم استان به همراه داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: با تلاش ماموران انتظامي و در زمان اجراي اين طرح در حدود 33 كيلوگرم انواع مواد مخدر و 50 فقره انواتع سرقت كشف و تعداد 109 دستگاه وسيله نقليه نیز توقيف و 856 عدد خودرو اعماق قانون شد.

سرهنگ "سپهوند" با اشاره به دستگيري 185 نفر در مدت زماني اجراي طرح مذکور خاطر نشان كرد : در اجراي اين طرح 129نفر به دليل جرايم مرتبط با مواد مخدر، 39 نفر سارق و 27 نفر دیگر نیز به دليل جرايم ديگر چون مزاحمت براي نواميس شهروندان، شرارت و ... دستگير و با تشكيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شدند.

این مقام انتظامی در پايان با تقدیر از مشاركت و همراهي خوب شهروندان در اجراي مطلوب طرح هاي مختلف انتظامي، از آنان خواست تا همواره با تعامل هر چه بيشتر با پليس و اعلام گزارش هاي موارد مشكوك از طريق تلفن 110 در راستای ارتقاء امنيت اجتماعي جامعه خود، نقشي اثربخش و تاثيرگذار داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار