معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: حسن بیگی گفت: مقرر شد برای تسریع در ساخت زائرسرای استان مرکزی در مشهد هر فرمانداری هزینه ساخت تعدادی از 110 سوئیت این زائر سرا را تقبل کند.
کد خبر: ۳۸۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 20 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در همایش یک روزه فرمانداران استان که با حضور استاندار برگزار شد به زائر سرای استان مرکزی در مشهد اشاره کرد که علیرغم کلنگ زنی با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی همراه نشده است و گفت: مقرر شد برای تسریع در ساخت زائرسرای استان مرکزی در مشهد هر فرمانداری هزینه ساخت تعدادی از 110 سوئیت این زائر سرا را تقبل کند.

حسن بیگی با بیان اینکه بعد از ساخت زائر سرا هر سوئیت متعلق به همان شهرستانی است که در ساخت مشارکت کرده است بیان کرد: با این اقدام مردم شهرستان های استان مرکزی می توانند از امکانات این زائر سرا در مشهد استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه طرح اولیه این کار با تدبیر مقام معظم رهبری صورت گرفته و شهرداری مشهد به صورت رایگان زمین در اختیار گذاشته است مشارکت در ساخت ساخت این زائر سرا را اقدامی خداپسندانه خواند که می تواند ذخیره اخروی باشد و اظهار کرد: شماره حساب  0109934670000 نزد بانک ملی آماده دریافت کمک های مردمی برای ساخت زائر سرای استان مرکزی در مشهد است.

وی ادامه داد: افرادی که به سبب مشکلات مالی توفیق کمتری برای زیارت امام هشتم دارند می توانند از این امکان استفاده کنند.

حسن بیگی با اشاره به اینکه سکونت اتباع خارجی و افغانی ها در شهرستان های دلیجان مجاز است ابراز کرد: خانه شهدای مدافعین حرم در دلیجان برای حل مشکل مسکن خانواده افغانی هایی که در قالب تیپ فاطمیون برای دفاع از حریم آل اله در سوریه حضور پیدا کردند و به شهادت رسیدند مدتی است کلنگ زنی شد و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار