رئیس هیات مدیره شبکه خیرین استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: صاحبعلی غفاری با بیان اینکه در دوران مدیریت آقاخانی شاهد تعامل موثر و مثبت خانه سازمان های مردم نهاد استان با مسئولان برای تدوین جایگاه خانه سازمان های مردم نهاد بوده ایم گفت: بدون تملق و هرگونه جانبداری عنوان می کنم رونق فعالیت خانه سازمان های مردم نهاد در استان مرکزی در زمان آقاخانی صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۸۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳ 20 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، صاحبعلی غفاری رئیس هیات مدیره شبکه خیرین استان مرکزی و نماینده این شبکه در هیات امنا خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکزی در گفتگو با تابناک مرکزی با بیان اینکه دوران مدیریتی هر شخصی قطعا بدون کمبود و نقص نیست با این حال از عملکرد سیاوش آقاخانی به عنوان مدیرعامل خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکزی رضایت داریم گفت: بدون تملق و هرگونه جانبداری عنوان می کنم رونق فعالیت خانه سازمان های مردم نهاد در استان مرکزی در زمان آقاخانی صورت گرفته است.

رئیس هیات مدیره شبکه خیرین استان مرکزی تلاش آقاخانی برای معرفی، تثبیت و جذب اعتبارات به منظور پیشبرد اهداف خانه سازمان های مردم نهاد را خوب توصیف و بیان کرد: در دوران مدیریت آقاخانی شاهد تعامل موثر و مثبت خانه سازمان های مردم نهاد استان با مسئولان برای تدوین جایگاه خانه سازمان های مردم نهاد بوده ایم.

غفاری خانه سازمان های مردم نهاد را واسطه بین مردم و قوای حاکم و حتی خود جامعه قلمداد کرد و خاطر نشان ساخت: خانه سازمان های مردم نهاد با دغدغه خاطر اصلی زدودن فقر از چهره مردم و قشرهای آسیب پذیر جامعه و کمک به حل مشکلات و معضلات اجتماعی همچون ارگان بسیج است و منحصر به گروه و قشر خاصی نیست.

وی آگاه به دانش روز بودن، استفاده از خرد جمعی و تکیه به بنیان قوی علمی در حل مشکلات را از جمله معیارهای مورد تاکید در انتخاب مدیرعامل خانه سازمان های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: نیروی جوانی آقاخانی، استعداد و توانایی بالا در تدوین اهداف و تشیخص سره از ناسره باعث شده است مورد حمایت ما در حال حاضر و در انتخاب های بعدی نیز قرار گیرد.

نماینده شبکه خیرین استان مرکزی در هیات امنا خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکزی با بیان اینکه وقتی صحبت از خانه سازمان های مردم نهاد می شود باید از شهید مدافع حرم حمید رضا انصاری نام برد گفت: شهید انصاری به عنوان مسئول تدوین اساسنامه سازمانهای مردن نهاد در وزارت کشور تلاش های بسیاری برای تثبیت و راه اندازی این خانه انجام داد.

وی با اشاره به اینکه موسسات، انجمن ها و خیریه ها با هدف ترویج فرهنگ کمک به همنوع به دست انسانهایی بیدار دل و روشن ضمیر پایه گذاری شدند بیان کرد: معضلات و کمبودهای اقشار آسیب پذیر جامعه نیازمند توانمندی و تعامل سازنده با مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار