تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور دوشنبه در یزد به مصاف فولاد یزد می رود.
کد خبر: ۳۸۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶ 20 February 2017
به گزارش تابناک یزد،نماینده استان مرکزی تا به اینجای رقابتها با کسب ۳۳ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و در طرف مقابل فولاد یزد با ۱۸ امتیاز در جایگاه هفدهم جدول ایستاده است.

در این مسابقه که از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهیدنصیری یزد آغاز خواهد شد، دو تیم در حالی به میدان می آیند که میزبان در آخرین مسابقه خود در این رقابتها در مصافی خارج از خانه مقابل فولاد یزد با حساب دو بر یک مغلوب شده است و میهمان پس از پیروزی خانگی یک بر صفر مقابل سپیدرود، عازم یزد شده است. دو تیم در هفته های اخیر روند کاملا متفاوتی داشته اند.فولاد یزد در سه مسابقه اخیر خود مغلوب شده است و در طرف مقابل شاگردان مهدی پاشازاده در هر سه دیدار اخیر خود مقابل رقبا به پیروزی رسیده اند.

شاگردان محمود امیری در حالی در این دیدار به مصاف آلومینیوم اراک می روند که تا به اینجای کار که ۲۴ هفته از رقابتها گذشته است با آمار ۱۵ گل زده میانگین ۰/۶۲ گل در هربازی را برای خود به ثبت رسانده است و ۳۳ بار نیز دروازه این تیم باز شده است تا میانگین ۱/۳۷ برای گلهای خورده آنها نیز رقم بخورد.ضمن اینکه نماینده استان یزد تا به اینجای لیگ در ۴ مسابقه توانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد و کلین شیت به ثبت برساند.

در طرف مقابل آلومینیوم که این روزها به لطف تغییر در کادرفنی خود متحول شده است در ۲۴ هفته گذشته ۲۶ بار دروازه رقبا را باز کرده و ۲۲ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است تا در هر مسابقه به طور میانگین ۱٫۰۸ گل زده و ۰٫۹۲ گل خورده به نام آلومینیوم اراک به ثبت رسیده باشد. اراکیها تا به اینجای مسابقات در ۱۰ بازی توانسته اند کلین شیت کنند.

فولاد یزد در حالی در این هفته یک دیدار خانگی را تجربه می کند که در این فصل در مصافهای خانگی خود ۲ پیروزی، ۵ تساوی و ۴ شکست را تجربه کرده است. در طرف دیگر نگاهی به دیدارهای خارج از خانه آلومینیوم اراک در این فصل نشان می دهد نماینده استان مرکزی در ۱۱ بازی ای که میهمان رقبا بوده است ۳ پیروزی، ۵ تساوی و ۴ شکست تجربه کرده است.

حال باید در انتظار این مسابقه نشست و دید که آلومینیوم اراک که این روزها یکی از آماده ترین تیم های لیگ یک به شمار می رود آیا می تواند از این دیدار خارج از خانه نیز به مانند سه مسابقه اخیر خود دست پر بیرون آید و انتقام شکست در دیدار رفت را از فولاد یزد بگیرد یا این یزدی ها هستند که با کسب پیروزی در این دیدار درصدد جدا شدن از جمع تیم های انتهایی جدولی بر می آیند و یا اینکه اصلا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت می دهند.

فرتاک 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار