نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، استیضاح وزیر راه و شهرسازی را به معنای نادیده گرفتن خدمات دولت ندانست و گفت: من با افتخار از دولت حمایت کرده و می کنم اما هر جا نیاز به انتقاد باشد هم آن را مطرح می کنم.
کد خبر: ۳۸۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 19 February 2017
به گزارش تابناک : سید مهدی مقدسی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، در موافقت با استیضاح عباس آخوندی افزود: ما در جایی که دولت خوب کار می کند از آن حمایت می کنیم و در جایی که اشکال داشته باشد با اعتقاد انتقاد می کنیم.

مقدسی ادامه داد: من همواره بر اساس عقلانیت، منطق و اعتدال مسائل را مطرح می کنم. ما نمی خواهیم بگوییم همه چیز سیاه و یا همه چیز سفید است بلکه واقعیات رو می گوییم.

وی اضافه کرد: ما نباید نگران جراحی در دولت باشیم، اگر استیضاح منجر به جراحی شد، دولت قوام بیشتری می یابد و ما می توانیم اشکالات را بر طرف کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در همه دنیا وقتی اتفاقی رخ می دهد، بالاترین مقام و مسئول از مردم عذرخواهی می کنند. زیبنده بود آقای آخوندی بعد از این اتفاقات استعفا می داد و این اقدام او می توانست کاهش آلام خانواده های آسیب دیده باشد نه اینکه مدیرعامل راه آهن استعفا دهد.

مقدسی یادآور شد: تا پایان سال تنها یک ماه باقی مانده و همه قوا باید با تمام توان پیرامون اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گزارش دهند، وزارت راه و شهرسازی چه اقدامی در این زمینه انجام داده است؟


منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار