تابناک مرکزی: مدیر فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت: در شش ماهه نخست امسال یک هزار و ۵۲۰ مددجوی تحت حمایت استان مرکزی به اردوهای زارتی اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۳۸۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ 18 February 2017

به‌ گزارش تابناک مرکزی به نقل بسیج، ناصر ناصری‌دوست مدیر فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از برنامه‌های فرهنگی است، گفت: این اردوها در قالب اردوهای دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می شود.

وی از اعزام بیش از 82 نفر از مددجویان تحت حمایت اراکی به اردوی زیارتی مشهد مقدس خبر داد و افزود: این افراد از شرکت کنندگان در کلاس‌های آموزش خانواده، کلاسهای آموزشی کانون، دارای طرحهای خود اشتغالی و بهره مند از وام‌های خودکفایی یا دارای فرزند نمونه هستند که برای این اعزام‌ها نیز 120 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: اعزام به اردوهای زیارتی و برگزاری برنامه های فرهنگی در جهت تقویت بنیه اعتقادی و دینی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود .

ناصری‌دوست با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال 1520 مددجوی تحت حمایت از سطح استان به اردوهای زیارتی سیاحتی اعزام شده‌اند، گفت: در این مدت یک هزار و ۵۲۰ مددجوی تحت حمایت استان مرکزی با اعتبار یک میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال به اردوهای اعزام شده‌اند که از این تعداد ۶۵۰ خانواده به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و کربلای معلی اعزام شدند.

ناصری‌دوست در پایان طرح "شوق زیارت" را از طرح‌های خداپسندانه کمیته امداد دانست و خاطر نشان کرد: در قالب این طرح، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار