تابناک مرکزی: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: استراتژی عبور از روحانی که توسط دلواپسان دامن زده می شود در انتخابات پیش رو محکوم به شکست است.
کد خبر: ۳۸۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹ 18 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، سید مهدی مقدسی افزود: گروه های اعتدالی و اصلاحات و عقبه مردمی آن از دکتر روحانی عبور نمی کنند و گزینه برجسته آنان در انتخابات پیش رو روحانی است.

وی اظهار کرد: هجمه تبلیغی سنگین و شایعاتی که در تخریب و عبور از روحانی مطرح است واقعیت ندارد و مردم در انتخابات پیش رو بر مبنای شعورسیاسی خود رای خواهند داد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: احزاب و گروه های سیاسی اصلاح طلب و اعتدالی رویه و منش خود را دنبال می کنند و به موقع با معرفی گزینه خود با قوت و درایت وارد فضای انتخاباتی خواهند شد.

مقدسی اظهار کرد: انتخابات پیش رو فصلی از مشارکت مردم در سرنوشت کشور و فرصتی برای اظهار بلوغ سیاسی مردم است و با وجود برخی بی اخلاقی ها، قاطبه مردم نشان خواهند داد که در فضایی آرام و عقلانی به رقابت سالم و حداکثری پایبند هستند.

وی ادامه داد: هرآنچه از صندوق های رای بیرون بیاید خواست و اراده مردم است و اعتماد به خرد جمعی و گزینش مردم در شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری مهمترین پیام انتخابات پیش رو است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت در بخشی از سخنانش به نقش رسانه ها در برنامه های توسعه محور و به ویژه ایجاد نشاط انتخاباتی اشاره کرد و گفت: رسانه ها مشاوران امین مسئولان و پایگاه تضارب آرا و اطلاعات هستند که باید در ایفای این نقش حساس و اساسی تمام قد و حرفه ای در میدان باشند.

مقدسی خاطرنشان کرد: انعکاس عملکرد مسئولان، طرح موضوعات اولویت دار و چالش های مطرح و فرهنگ سازی هدفمند از تکالیف جدی رسانه ها است و نقادی منصفانه و طرح دیدگاه های سازنده از مسائلی است که باید از تریبون رسانه در جامعه پررنگ شود و در کنار آن از رسانه برای تقویت وفاق و تحکیم پیوست های توسعه محور در استان و کشور بیشتر بهره گرفته شود.

وی توضیح داد: اصحاب رسانه نیز باید بنیه حرفه ای و جایگاه خود را در عرصه فرهنگ و اطلاع رسانی به روز کنند و با تفکیک مرز انتقاد از تخریب، درک شرایط خاص کشور و شناخت نیازهای اساسی در کنار احزاب و تشکل های مردم نهاد در حوزه خردورزی سازنده، پرسشگری و اطلاع رسانی متعهدانه گام بردارند.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که دو کرسی مربوط به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار