لیگ برتر فوتبال امید ایران
تیم فوتبال امید صبای قم در پانزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با تیم انتهای جدولی هفت ستاره ارومیه دیدار می‌کند.
کد خبر: ۳۷۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 18 February 2017
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های هفته چهارم از نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتری در 6 بازی حساس برای ارتقاء جایگاه خود در جدول رده‌بندی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

در یکی از دیدارهای مهم برای قمی‌های علاقمند به فوتبال، نماینده این استان یعنی تیم امید صبای قم باید در دیداری حساس به میهمانی تیم هفت ستاره ارومیه برود، مسابقه‌ای که در بین 12 تیم حاضر در فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور بین تیم‌های هشتم و دوازدهم جدول برگزار می‌شود.

امیدهای صبای قم که بعد از چهار هفته ناکامی برابر رقبای خود، سرانجام در بازی هفته سوم از دور برگشت بازی‌های این فصل با شکست دو بر یک تیم مس کرمان طلسم این ناکامی‌ها را شکستند، اکنون از روحیه بسیار خوبی برای کسب هفتمین پیروزی این فصل برابر تیم آخر لیگ برتر برخوردار هستند.

شاگردان رضا گلباشی که در روز بازگشت مجدد بهترین مهاجم خود یعنی رضا شکری بازیکن آینده‌دار فوتبال قم و عضو تیم ملی جوانان ایران با دو گل این بازیکن تیم مس کرمان را در هفته چهاردهم شکست داده‌اند، روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه برابر تیم هفت ستاره ارومیه صف‌آرایی می‌کنند.

اما تیم فوتبال هفت ستاره ارومیه در ادامه ناکامی‌های خود در این فصل از بازی‌های لیگ برتر فوتبال امید ایران در هفته چهاردهم برابر میزبان خود تیم ملوان بندر انزلی که یکی از مدعیان بالای جدول است، با نتیجه عجیب و غریب چهار بر یک شکست خورد تا همچنان قعرنشین بماند.

تیم امید صبای قم که فصل جاری لیگ برتر را با کسب چهار پیروزی متوالی برابر حریفان آغاز کرده بود و نیم‌فصل نخست را با حضور در جمع مدعیان قهرمانی به پایان رساند، هم اکنون با کسب 6 پیروزی، دو تساوی، 6 باخت، 17 گل زده، 16 گل خورده و 20 امتیاز در رده هشتم جای دارد و هفت ستاره ارومیه با هفت امتیاز در مکان آخر جدول است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار