امام جمعه بدره:
امام جمعه بدره گفت:طرح مباحثی مانند آشتی ملی ،حقوق بشر وحقوق شهروندی زمینه سازی برای آزادی سران فتنه است و اگر روحانی رییس جمهور بعدی باشد این طرح پررنگ تر می شود.
کد خبر: ۳۷۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 17 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سید روح الله زمانی موسوی درخطبه های نمازجمعه بدره اظهارکرد:برخی نمایندگان مجلس که سردمدارحقوق شهروندی هستندتلاش خود را به آزادی سران فتنه معطوف کرده اندوباید بدانند مسائلی مهم تر از آن در جامعه وجود دارد.

وی گفت :حضور بی چشم داشت مردم در یوم الله 22 بهمن آبروسازی برای مسئولان و نظام اسلامی بود و همین امر وظیفه مسئولین را دوچندان می کندتا خدمات بیشتر وبهتری به مردم ارائه کنند.

زمانی موسوی  بیان داشت : بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم و حضور آنان در مواقع مورد نیاز تثبیت شده و دربین اقشار مختلف جامعه نهادینه شده است و البته این حضوربه منزله عدم وجود گلایه ویا نداشتن مشکل از طرف آنان نیست ومسائلی مانند حقوق های نجومی ،برخوردهای خشن وتبعیض آمیز دربعضی ادارات ،سیاسی کاری هاو بی عدالتی درسیستم اداری واقتصادی کشوروجود داردکه برای مردم شکوه آور و ناراحت کننده است .

خطیب جمعه بدره به پشتیبانی و حضور همیشگی مردم هوشیارایران اسلامی اشاره کرد وافزود:در هیچ کجای دنیا و هیچ دولتی چنین پشتوانه و دلگرمی و حمایتی وجود ندارد واین امر وظایف مسئولان را دوچندان می کندتا خدمات رسانی بهتر و بیشتری را برای این صاحبان اصلی نظام انجام دهند.

وی درمورد محور های مهم سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریزاظهارکرد:سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل رو به اتمام است و همه دست اندرکاران و مسئولین بایدگزارش شفاف و واقعی عملکرد خود دراین زمینه را به مردم ارائه نمایند.

امام جمعه بدره گفت :باید با ارائه گزارش هایی از وزیران و مسئولان استانی و محلی پرسیده شود که آیا توان و نگاه خود را برای مساله اقتصاد مقاومتی صرف کرده اند یا نه ؟ ونتایج کارآنان بررسی شود.

وی درمورد سفررییس جمهور به کویت  گفت :کویت به تبعیت از آمریکا روادیداتباع کشورمان را لغو کرده و این سفر ودیگررفتارهای سیاسی اخیردرکشورباید از منظر عزت مداری برای ایران اسلامی بررسی شودتا خدشه ای به این امر وارد نگردد.

زمانی موسوی در مورد مشکلات حادث شده برای دامداران شهرستان گفت :مشکلاتی برای امنیت دامداران منطقه به وجود آمده است که باید توسط نیروهای انتظامی کنترل شودچرا که این قشر زحمت کش نقش مهمی در تولید و اقتصاد جامعه دارند.

وی همچنین از  ادارات سطح شهرستان خواست  در جذب افراد مورد نیاز به جوانان منطقه تکیه نمایندواز این افراد تحصیل کرده استفاده کنندتا استخدام ها به نام بدره و به کام دیگران نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار