تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي شهرستان دليجان، با تبيين آثار فرهنگي و اجتماعي وقف در ارتقاء امنيت اجتماعي جامعه، اين سنت حسنه را راهبرد محوري اسلام در خدمت رساني فراگير به عموم افراد جامعه اسلامي دانست.
کد خبر: ۳۷۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 16 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" علي هاشمي" در ديدار با مدير اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان دليجان با تبيين جايگاه ارزشمند وقف در روند تحكيم وحدت در جامعه بيان داشت: توجه به اين مسأله و احياي موقوفات، بي ترديد ‌مي تواند گره از بسياري از مشکلات و ناهنجاري هاي اجتماعي را در جامعه گشوده و امکانات بيشتري را در اختيار محرومان جامعه قرار دهد.

وي بر لزوم توجه به سنت حسنه وقف از سوي مردم تأکيد و بيان كرد: ترديدي نيست كه نهادينه كردن سنت حسنه وقف در كالبد جامعه، بقاي آدمي را تضمين و او را از بسياري از انحرافات بدور نگه خواهد داشت و بسترساز ايجاد امنيت و نيز ترويج معيارهاي اخلاقي در بين عموم مردم خواهد شد.

فرمانده انتظامي شهرستان دليجان با تبيين آثار فرهنگي و اجتماعي وقف در ارتقاء امنيت اجتماعي جامعه، اين سنت حسنه را راهبرد محوري اسلام در خدمت رساني فراگير به عموم افراد جامعه اسلامي دانست و اظهار داشت: پليس استان نيز همواره برخود مي بالد كه در مسير ترويج آموزه ها و احكام اسلامي گام برداشته و در كنار ديگر نهادها از تمام ظرفيت هاي موجود خود در تحقق يك جامعه آرماني و عاري از هرگونه رذايل اخلاقي استفاده كند.

حجت الاسلام" رضا گودرزي" مدير اداره اوقاف و امور خير يه شهرستان دليجان نيز در اين ديدار با تقدير از زحمات شبانه روزي پليس در برقراي امنيت اجتماعي شهروندان گفت: مقوله شهروند محوري در سنت حسنه وقف كاملا آشكار است و بي ترديد تمامي نهادها مي توانند در بستر يك فرهنگ جهادي از اين ظرفيت راه گشاه در راستاي خدمت رساني هرچه مطلوب تر به شهروندان و حل بسياري از ناهنجاري هاي اجتماعي بهره ببرند.

وي در پايان بر لزوم اهتمام همگاني جهت ترويج و گسترش فرهنگ وقف در جامعه تأکيد و خاطر نشان کرد: بايد همه دست به دست هم دهيم و فرهنگ وقف را به بالاترين جايگاه خود در جامعه اسلامي برسانيم ،زيرا بديهي است كه هر قدر تعاملات و همکاري بين سازمان ها و نهادهاي مردمي بيشتر و مستمر تر باشد، خدمات و امکانات رفاهي مطلوب و بهينه تري نيز به مردم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار