تابناک مرکزی: فردي كه در يكي از شبكه هاي اجتماعي با جعل هویت و فريب، تصاوير شخصي دخترخانمي جوان را به دست آورده و قصد اخاذي از خانواده آنان را داشت، در تحقيقات پليس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۳۷۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 16 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، " سرگرد مصطفی نوروزی" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزي در اين باره گفت: در پی مراجعه احدی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر تهدید و هتک حیثیت در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

نوروزي ادامه داد: شاكي در تحقيقات پليس بيان داشت كه فردی در یکی از شبکه های اجتماعی با فریب و نیرنگ و جعل هویت، اقدام به اخذ تصاویر شخصی و خانوادگی از دختر نموده و با تهدید سعی در هتک حیثیت و اخاذی از خانواده را دارد.

وي افزود: با توجه به اظهارات شاكي، پرونده به صورت تخصصي از سوي كارشناسان پليس فتا مورد بررسي قرار گرفت و در روند تحقيقات فردي كه مرتکب این عمل مجرمانه شده بود، شناسايي شد.

سرگرد نوروزي اظهار داشت: با هماهنگي مرجع قضايي،‌ اين فرد به پليس فتا احضار شد و با مشاهده دلايل و مستندات به جرم خود معترف شد و عنوان داشت كه با استفاده از هويتي جعلي اقدام به فريب دختر اين خانواده كرده است.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد:‌ با تكميل پرونده متهم براي برخورد قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار