تابناک مرکزی: رئیس اتحادیه مرغ گوشتی گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت مرغ تا ۸ هزار تومان خواهد رسید که تنها ۵۰۰ تومان از قیمت واقعی آن بالاتر است.
کد خبر: ۳۷۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 15 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از نسیم، محمد یوسفی، رئیس اتحادیه مرغ گوشتی بیان داشت: قیمت مرغ ظرف روزهای گذشته به دلیل شرایط آب و هوا و برف و باران شدید حدود 150 تومان بالاتر رفت که البته این تغییر قیمت با بهبود هوا به حالت قبل باز خواهد گشت.

وی در مورد پیش بینی قیمت در آستانه ایام نوروز گفت: قیمت 7500 تومان برای مرغ قیمت مناسبی است و سه سال است که مرغ نهایتا به این قیمت رسیده و تغییری بیش از این نداشته، امسال نیز با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت تا 8 هزار تومان خواهد رسید که تنها 500 تومان از قیمت واقعی آن بالاتر خواهد بود.

یوسفی در مورد وضعیت جوجه یک روزه ادامه داد: قیمت جوجه یک روزه نیز 300 تومان کمتر شده است و به 2300 تومان رسیده است.

وی تأکید کرد: صادرات مرغ از آبان ماه تا کنون متوقف شده تنها کشوری که صادرات به آن، اندک صورت می گیرد افغانستان است اما دیگر کشورها از جمله عراق مرغ از ایران وارد نمی کنند.

رئیس اتحادیه مرغ گوشتی در رابطه با نمایشگاه های بهاره گفت: تاکنونی کسی در این رابطه به ما چیزی نگفته و اطلاعی داده نشده است البته هر سال اتحادیه مرغ گوشتی نیز در این نمایشگاه ها عرضه خواهد داشت، اما در کل بنده با برگزاری این نمایشگاه‌ها موافق نیستم زیرا کیفیت کالاهایی که در این نمایشگاه ها ارائه می شود مناسب نیست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار