بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی؛
تابناک مرکزی: سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارش‌ها در اکثر استان‌ها ادامه خواهد داشت از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۷۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 14 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سازمان هواشناسی استان مرکزی بیشترین میزان بارش در مناطق غربی کشور را متعلق به استان مرکزی دانسته است. این سازمان همچنین بیشترین بارش در کل شهرهای استان های غربی  کشور را متعلق به اراک عنوان کرده است.

سازمان هواشناسی استان مرکزی میانگین بارش در استان طی فعالیت سامانه بارشی را 29.6 میلیمتر بیان کرده است که طی آن بارش در اراک از مرز نیم متر تجاوز کرده است و میزان آب حاصل از برف 55.3 میلیمتر گزارش شده است.

همچنین خنداب و شازند با 47.5 میلیمتر در رتبه های بعدی میزان بارش در استان قرار دارند و کمترین میزان بارش نیز متعلق به دلیجان با 8.5 میلیمتر بوده است.

بررسی نفشه های هواشناسی نیز حاکی از پایداری هوا تا فردا است و دمای حداقل هوا فردا همچنان کم خواهد و بود و انتظار افزایش دما در میزان حداکثر میرود.

بر اساس اعلام و پیش بینی سازمان هواشناسی روز چهارشنبه بارش در برخی مناطق جنوب و شمال غرب کشور ادامه خواهد داشت و به تدریج با ورود سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب و غرب کشور، گستره بارش جنوب غرب، غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه های البرز غربی را نیز در برخواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار