با عبور سامانه بارشی از غرب کشور؛
تابناک مرکزی: سامانه بارشی عبوری از غرب کشور که در چند روز گذشته توسط سازمان هواشناسی پیش بینی شده بود باعث سفید پوش شدن استان مرکزی شد تا جایی که ارتفاع برف در شهر اراک به بیش از 50 سانتی متر رسید.
کد خبر: ۳۷۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 13 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سامانه بارشی عبوری از غرب کشور که در چند روز گذشته توسط سازمان هواشناسی پیش بینی شده بود باعث سفید پوش شدن استان مرکزی شد تا جایی که ارتفاع برف در شهر اراک به بیش از 50 سانتی متر رسید.

بارش مداوم برف که از شب گذشته در استان مرکزی آغاز شد و همچنان ادامه دارد باعث تعطیل شدن کلیه مدارس شهر و روستا در هر دو نوبت صبح و عصر و همچنین تعطیل شدن ادارات دولتی و موسسات عمومي در شهرستانهاي اراك، خنداب، كميجان، شازند و فراهان در روز دوشنبه 25 بهمن شد.

سنگینی بارش برف در استان مرکزی اما علاوه بر اینکه خوشحالی مردم را در پی داشت باعث بروز مشکلاتی در روند خدمات رسانی به مردم استان و شهر اراک شد شکسته شدن شاخه های درختان سبب شد شهردار اراک از شهروندان برای تکاندن برف و کمک به درختان طلب کمک کند با این حال شکسته شدن درختان سبب قطع شدن برق در بسیاری از مناطق استان و شهر اراک شد به گونه ای چندین ساعت مردم از نعمت برق بی بهره بودند.

همچنین طولانی شدن زمان قطع برق، باعث قطع آب در مناطقی از اراک از جمله کوی صنعتی و کوی مسکن شد که روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، علت قطعی آب در این مناطق را خالی شدن مخازن ذخیره آب اعلام کرد و بیان کرد در صورت وصل نشدن برق، قطعی آب به دیگر مناطق اراک هم سرایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار