هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان /خیبر خرم آباد – نساجی مازندران لغو شد
هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال(لیگ آزادگان) با تساوی داربی استان کرمان و اولین پیروزی دست نشان با خونه به خونه آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 13 February 2017
ایسنا، امروز قرار بود هفت دیدار در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار شود که دو دیدار خیبر خرم آباد – نساجی مازندران و پارس جنوبی – نفت مسجد سلیمان به دلیل بارش شدید باران و آماده نشدن زمین بازی لغو شد.
 
خونه به خونه بابل ۲ – فولاد یزد یک
 
خونه به خونه که مدت‌ها در حسرت برد بود در نهایت پس از چهار شکست متوالی موفق به پیروزی شد. این اولین برد خونه به خونه به همراه نادر دست نشان است. در این دیدار مهدی خیری (۱۰) و حمید کاظمی (۱۸، پنالتی) برای خونه به خونه و وحید ارمی (۷۵، پنالتی) برای فولاد یزد گلزنی کردند.
 
با این نتیجه خونه به خونه ۳۵ امتیازی شد و موقتا به رده نهم صعود کرد. فولاد یزد هم با ۱۸ امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند و بیشتر از هر زمانی خطر فجرسپاسی را احساس می‌کند.
 
مس رفسنجان صفر – مس کرمان صفر
 
در یکی دیگر از داربی‌های استان کرمان، دو تیم هم‌نام نتوانستند از پس هم بربیایند و به تساوی بدون گل برسند. هر دو تیم این شانس را داشتند تا با پیروزی در این دیدار صعود خوبی در جدول رده‌بندی داشته باشند که از این فرصت استفاده نکردند.
 
با این نتیجه مس رفسنجان با ۳۴ امتیاز به رده دهم سقوط کرد و مس کرمان هم موقتا با ۴۰ امتیاز به رده سوم رسید.
 
ملوان بندر انزلی صفر – گل گهر سیرجان صفر
 
در مهمترین دیدار امروز لیگ آزادگان بین تیم دوم و پنجم جدول رده بندی، ملوان مقابل گل گهر سیرجان قرار گرفت. در این دیدار که با توجه به امتیاز و جایگاه دو تیم، هیچ‌کدام دوست نداشتند تا بازنده این دیدار باشند، در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
با این تساوی، شاگردان محمد مایلی کهن با ۴۲ امتیاز در رده دوم باقی ماندند و گل گهر سیرجان هم با ۴۰ امتیاز به رده چهارم صعود کرد تا پارس جنوبی که بازیش مقابل نفت مسجد سلیمان به تعویق افتاده بود با دو پله سقوط در رده پنجم قرار بگیرد.
 
استقلال اهواز یک - راه آهن یزدان یک
 
گل‌ها: بابک مرادی (۷۵، پنالتی) برای راه آهن یزدان و مصطفی کیانی (۹۲) برای استقلال اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار