معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:
شبستری با بیان این که دولت یازدهم، مظلوم واقع شده است، خاطرنشان کرد: نظام و انقلاب متعلق به همه مردم است و نباید مردم را ناامید کنیم، امیدواریم همه گروه‌ها و جریان‌ها در خط انقلاب و نظام و اطاعت از رهبری و ادامه راه شهیدان و خدمت به مردم باشند.
کد خبر: ۳۷۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 13 February 2017
نقش مهم و حساس حراست‌ها در پیشگیری از فساد و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر ادارات
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش حراست‌ها در پیشگیری از تخلفات اداری، گفت: حراست به مثابه دیدبان یک مجموعه اداری است که نقاط خطر و آسیب‌پذیر را در مسیر پیشروی آن مجموعه شناسایی می‌کند و نقش آن در پویایی سازمان بسیار مهم است.

سعید شبستری در همایش مدیران حراست فرمانداری‌ها و شهرداری‌های تابعه استانداری آذربایجان شرقی، مراقبت از سلامت سازمان را مهم‌ترین وظیفه حراست عنوان کرد و گفت: نگاه به حوزه حراست، بیش از آن که نگاه امنیتی باشد نگاه پیشگیرانه و تعامل‌محور است و حراست می‌تواند یک سازمان را از نظر سلامت و خدمت به مردم ارتقا دهد.

وی، مبارزه با فساد اداری را یکی از خواسته‌های بحق مردم دانست و گفت: امروز سرمایه‌های اجتماعی نظام و اعتماد مردم بیشترین لطمه را از فساد در مجموعه‌های اداری می‌خورد که در این زمینه، حراست‌ها وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

شبستری با بیان این که بخشی از فساد، ناشی از ضعف و عدم شفافیت قوانین و ضعف نظارت است، گفت: نگاه به قوانین و مقررات باید مثبت و در جهت خدمت به مردم باشد و این حراست‌ها هستند که باید بر اجرای دقیق قانون و مطابق با منافع مردم نظارت داشته باشند.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم که کار مردم را راه بیندازیم و بدانیم که سنگ‌اندازی بر سر راه مردم، موجب نارضایتی عمومی و ایجاد فساد می‌شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از کسانی که همیشه ساز مخالف با دولت می‌زنند، گفت: متاسفانه تفکر رسیدن به هدف با هر وسیله‌ای بر برخی جریان‌ها حاکم شده است و این در حالی است که رهبری از دولت و روند خدمت‌رسانی به مردم حمایت می‌کنند.

شبستری با بیان این که چرا عده‌ای در خط دشمن حرکت می‌کنند، چرا نیروهای انقلاب نباید در کنار هم باشند و چرا نباید وحدت ملی داشته باشیم، گفت: همه ما در کشتی نظام هستیم و اگر این کشتی سوراخ شود و مردم از آن روی برگردانند دود آن به چشم همه خواهد رفت.

وی با اشاره به این که دولت یازدهم در شرایط سختی مسوولیت اداره کشور را عهده‌دار شد، گفت: این دولت با وجود مشکلات، دستاوردهای قابل توجهی در بخش‌های مختلف به دست آورده، اما باز هم عده‌ای به دنبال سیاه‌نمایی هستند و این در شرایطی است که دولت، ابزار کافی برای اطلاع‌رسانی از دستاوردهای خود ندارد.
شبستری با بیان این که دولت یازدهم، مظلوم واقع شده است، خاطرنشان کرد: نظام و انقلاب متعلق به همه مردم است و نباید مردم را ناامید کنیم، امیدواریم همه گروه‌ها و جریان‌ها در خط انقلاب و نظام و اطاعت از رهبری و ادامه راه شهیدان و خدمت به مردم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار