تابناک مرکزی: چهار جواني كه حين سفر براي تعمير موتورسيكلت شان، با تهديد و ارعاب از شش شهروند اراكي سرقت كرده بودند، در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي دستگير شدند.
کد خبر: ۳۷۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 12 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيد نورالدين حسيني" رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت: مدتي پيش گزارش سرقت از شش نفر از شهروندان اراكي به مركز فوريت هاي پليس 110 اعلام و بلافاصله بررسي موضوع به تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي ارجاع شد.

وي افزود: در بررسي هاي مقدماتي كارآگاهان، مشخص شد كه سرقت ها همگي در يك زمان انجام شده و سارقان به صورت زوجي و با موتورسيكلت به افراد ضعيف و ناتوان در خيابان ها و كوچه هاي خلوت نزديك شده و با تهديد اقدام به سرقت وجوه نقد و اشياء با ارزش از آنان مي كنند.

رئيس پليس آگاهي استان مركزي ادامه داد: تحقيقات تخصصي كارآگاهان براي بررسي موضوع با جديت ادامه يافت و سرانجام سرنخ هايي از سارقان كه ساكن يكي از استان هاي همجوار استان مركزي بودند، به دست آمد.

سرهنگ حسيني خاطر نشان كرد: بلافاصله با هماهنگي دستگاه قضايي تيمي از كارآگاهان به استان مورد نظر اعزام و موفق شدند يكي از سارقان را در منزل پدري اش دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي استان انتقال دهند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: با مداركي كه در روند رسيدگي به پرونده به دست آمد، فرد دستگير شده به سرقت از شش نفر از شهروندان با همدستي سه نفر از دوستانش كه همگي همشهري بودند، اعتراف كردند.

سرهنگ حسيني با اشاره به اعترافات متهم گفت: اين فرد در اعترافات خود اذعان داشت كه به همراه سه نفر از دوستانش با دو دستگاه موتورسيكلت از شهر محل زندگي شان به سمت استان قم در حال حركت بودند كه در اراك يك دستگاه از موتورسيكلت هاي آنان دچار نقص مي شود و با توجه به اينكه هيچ پولي همراه نداشتند، نقشه سرقت از افراد ناتوان را برنامه ريزي مي كنند.

وي افزود: با طرح اين نقشه، اين افراد با موتورسيكلت به سمت خيابان ها و كوچه هاي خلوت حركت كرده و با تهديد از شش نفر از شهروندان، اقدام به سرقت مي كنند.

رئيس پليس آگاهي استان مركزي ادامه داد: با توجه به اينكه ديگر همدستان فرد سارق متواري شده بودند، برنامه ريزي عملياتي ويژه اي براي دستگيري آنان در دستور كار قرار گرفت و در مراقبت هاي نامحسوس، سه متهم ديگر پرونده نيز در عمليات هايي جداگانه دستگير شدند.

سرهنگ حسيني افزود: متهمان از سوي شاكيان مورد شناسايي قرار گرفتند و براي برخورد قانوني به دستگاه قضايي معرفي شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار