فرمانده انتظامي شهرستان خمين؛
تابناک مرکزی: جواني كه براي ديدار دوست تلگرامي اش به يكي از روستاهاي اطراف خمين رفته بود، از سوي چند جوان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و اموالش سرقت شد.
کد خبر: ۳۷۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 12 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "محمدعلي گودرزي" فرمانده انتظامي شهرستان خمين در اين باره گفت: چندي پيش شخصي طي تماس با مركز فوريت هاي پليس 110 شهرستان اعلام داشت كه چند جوان در حوالي يكي از روستاهاي شهرستان اموال او را به سرقت برده اند.

وي افزود: باحضور تيمي از ماموران پاسگاه انتظامي در محل و در روند تحقيقات مقدماتي، مرد جوان به ماموران انتظامي گفت كه مدتي است كه از طريق شبكه اجتماعي با فردي آشنا شده است و قرار شده بود كه آنها در حوالي روستا يكديگر را ملاقات كنند.

سرهنگ گودرزي ادامه داد: زماني كه به روستا وارد مي شود چهار جوان به وي حمله ور شده و با ضرب و شتم او، مقداري وجه نقد و گوشي تلفن همراهش را سرقت مي كنند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: تحقيقات براي شناسايي جوانان ضارب آغاز شد و بعد از مدت زمان كوتاهي هر چهار جوان شناسايي و با هماهنگي دستگاه قضايي دستگير شدند.

سرهنگ گودرزي با اشاره به ارجاع پرونده دستگيرشدگان به مرجع قضاي به كاربران فضاي مجازي توصيه كرد كه در شبكه هاي اجتماعي به هيچ عنوان به فرد مقابل خود اعتماد نكرده و موارد مشكوك را براي بررسي از طريق سايت پليس فتا به پليس گزارش كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار