در جلسه تعاملي پليس و شهرداري اراك؛
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی شهرستان اراک با تبیین نقش شهرداری ها در تحقق خدمت رسانی مطلوب تر به عموم شهروندان، پلیس و شهرداری را مکمل یکدیگر در مدیریت نظم عمومی جامعه دانست.
کد خبر: ۳۷۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 12 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" شهرام امیریان" در جلسه تعاملی خود با تنی چند از مسئولان و کارکنان شهرداری شهر اراک با تشکر از تعامل و مشارکت شهرداری اراک در انجام اقدامات فرهنگي و اجتماعي، بر تداوم و استمرار اين گونه تعاملات و همکاري هاي دو جانبه تاکيد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار و داشتن محبوبيت در بين مردم از مسير احترام و عمل به قانون مي گذرد و پلیس همواره در تلاش است با انجام موفقیت آمیز ماموریت های محوله، زمینه ساز ارتقاء روز افزون، شأن و منزلت پلیس و امنیت اجتماعی شهروندان در سطح جامعه باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک، پلیس و شهرداری را مکمل یکدیگر در مدیریت نظم عمومی جامعه دانست و ادامه داد: نقش شهرداري ها بی تردید در کاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي انکار ناپذیر است و همان‌ گونه که پليس متولي ایجاد و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه است، شهرداري نيز با اقدامات مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خود در زيباسازي مبلمان شهري، نقش مهمي در نشاط اجتماعي دارد.

امیریان اظهار داشت: پلیس استان همواره بر آن است تا تمهيدات لازم را با تعامل و مشارکت فراگیر با شهرداري ها ، آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی، در راستای کاهش ناهنجاری های اجتماعی داشته باشد، زیرا بی تردید، ایجاد بسترهای فرهنگي لازم در لایه های مختلف جامعه در کاهش بزه های اجتماعی، دارای نقشی موثر و راهگشا است.

در ادامه این جلسه " رحمان ابراهیمی" رييس اجرائيات شهر اراك با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس در ایجاد امنیت اجتماعی جامعه بیان داشت: تعامل سازنده پلیس استان با مجموعه شهرداري، همواره راهگشاي بسياري از مشكلات شهري و زمينه ساز رضايت مندي بيشتر شهروندان و افزايش ارتقاء امنيت اجتماعي در جامعه بوده است .

رييس اجرائيات شهر اراك با تحسين حضور هدفمند و تاثيرگذار پلیس در سطح کلان شهر اراک یادآور شد: تردیدی نیست که استقرار امنيت پايدار در جامعه، آرامش عمومي و ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، همواره ثمره احساس مسئوليت بی نظیر و خدمت صادقانه پليس است.

ابراهیمی در پایان خواستار تداوم طرح هاي پاكسازي و برخورد قاطع و مستمر نيروي انتظامي با مخلان نظم و امنيت در سطح جامعه شد و افزود: شهرداری کلان شهر اراک نیز همچون گذشته آمادگی دارد تا با پلیس استان در زمینه آموزش هاي متنوع انتظامي – اجتماعي شهروندان در راستای پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي گوناگون همکاری لازم را داشته باشد.

/انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار