سلیمی در تذکر شفاهی:
تابناک مرکزی: نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه گزارشی از پول‌های آزاد شده کشورمان از عمان به مجلس شد.
کد خبر: ۳۷۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 12 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 24 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل 53 قانون مبنی بر اینکه کلیه درآمدها در حساب های خزانه داری کل متمرکز می شوند و همه پرداخت ها باید براساس اعتبارات مصوب باشد، متذکر شد: هم اکنون از ما به التفاوت قیمت ارز، درآمدهایی حاصل می شود اما در این خصوص هیچ گزارشی از سوی دولت به مجلس ارائه نشده است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه 6 تا 8 میلیارد دلار از درآمدهای بلوکه شده در عمان به کشورمان بازگردانده شده است، تصریح کرد: انتظار می رفت در این خصوص و نحوه هزینه این مبلغ گزارشی به مجلس شورای اسلامی ارائه می شد اما باید اذعان کرد در خلاء اطلاعاتی به سر می بریم.

وی در تذکری دیگر با اشاره به اینکه قانون هدفمند کردن یارانه ها در دولت قبل و دولت یازدهم اجرایی نشده و مجلس نیز در این راستا به وظایف خود عمل نکرده است، اظهار کرد: درآمدهای حاصل از اجرا کردن این قانون مشخص نیست و در نحوه توزیع منابع نیز مشکل وجود دارد؛ در این میان سهم صنعت و کشاورزی از قانون مذکور نیز پرداخت نشده و در بخش تولید نیز با رکود مواجه هستیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار