تابناک مرکزی: مدیر هنرستان سما اراک از عضویت 6 نفر از دانش آموزان مدرسه در باشگاه پژوهشگران و نخبگان سازمان سما، انتخاب دانش آموز هنرستان به عنوان پژوهشگر برتر استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 12 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، در مراسم جشن ستارگان آموزش و پرورش ناحيه يك اراك كه به مناسبت دهه فجر در تاريخ 21 بهمن ماه در كانون امام خميني (ره) با حضور مسئولين محترم اداره كل آموزش و پرورش استان مركزي و ناحيه يك اراك همچنين با حضور دانش آموزان، مديران مدارس و خانواده ها برگزار شد از دو تن از دانش آموزان منتخب هنرستان پسرانه سما اراك با اهداي لوح سپاس و هديه تقدير شد

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما نیز از 4 نفر از دانش آموزان هنرستان سما اراک که با سه اثر دست سازه پژوهشی در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به مناسبت هفته پژوهش و فناوری سال 1395 در تهران شرکت کرده بودند تقدير نمود.

جدیدی مدیر هنرستان سما اراک ضمن تشکر از مسئولین محترم سازمان سما، واحد و مرکز سما اراک به جهت تشویق و ترغیب دانش آموزان پژوهشگر مدارس سما عنوان کرد آثار فوق شامل: آبگرمکن خورشیدی کیفی، شیر آب هوشمند و سطل زباله هوشمند از آقایان حسین محمدی، مجیدنظام آبادی، عرفان منصوری و محمد مهدی غفاری بوده است .

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا این هنرستان از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی به عنوان آموزشگاه برتر استان برگزیده شده است.

جدیدی افزود: ساخت 6 اثر پژوهشی، راهیابی همه آثار به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی، عضویت 6 نفر از دانش آموزان مدرسه در باشگاه پژوهشگران و نخبگان سازمان سما، انتخاب دانش آموز هنرستان به عنوان پژوهشگر برتر استان، تقدیر معاون وزارت آموزش و پرورش از پژوهشگران هنرستان و تقدیر توسط استاندار در هفته پژوهش استان مرکزی، گام های موثری در جهت حمایت از هنر جویان پژوهشگر برداشته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار