فرمانده سپاه استان مرکزی:
تابناک مرکزی: فرمانده سپاه روح‌اله استان مرکزی با بیان اینکه روحیه، تفکر و مدیریت انقلابی و جهادی حلال مشکلات امروز کشور است گفت: استکبار جهانی از فراگیری اندیشه انقلاب اسلامی بیمناک و در هراس است.
کد خبر: ۳۷۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 09 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح اله استان مرکزی، سردار محسن کریمی در مراسم  تجلیل از گروه‌های جهادی بسیج سازندگی با اشاره به تحمیل جنگ 8 ساله علیه ملت ایران اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی دوم که جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شد و همه کشورها یا زیر یوغ بلوک شرق یا غرب بودند، بلوک غرب به رهبری آمریکا طراحی‌های مختلف در بخش‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و هر آنچه که برای اداره جامعه مدنی نیاز و ارتباط با زندگی بشر دارد را انجام داده است و در این میان یکی از اهداف آنها تضعیف ایران در زمینه‌های مختلف بود.

وی افزود: ابرقدرت‌ها در راستای رسیدن به اهداف خود در دانشگاه های بین‌المللی نخبگان را تربیت می‌کردند و از تعداد 60 هزار نخبه‌ای که در آنها تحصیل می‌کردند بیش از 5 هزار نفر در کشورهای خود مانند صدام، بنی صدر و قزافی در سمت‌های کلیدی مانند رئیس جمهوری یا نخست وزیر یا مسئولیت‌های نیروهای نظامی را به دست گرفتند.

کریمی تصریح کرد: دشمنان با تشکیل و هدایت احزاب و گروه‌ها و اندیشکده‌های خاص و استفاده از افراد خاص قصد داشتند در جهان سیطره خود را گسترش بدهند. سفارتخانه‌ها و پایگاه های استعمارگران در ظاهر جهت تعاملات سیاسی ایجاد شدند ولی در عمل کارهای جاسوسی و ایجابی و اتاق فکر، رهبری شورش ها و فرماندهی احزاب و گروه های سیاسی از اهداف این سفارتخانه‌ها بود.

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی ادامه داد: در این فضا ابر مردی به نام امام خمینی(ره) با توکل به خدا اعلام موجودیت کرد و شعار «نه شرقی و نه غربی» سرداد و حکومت اسلامی را تشکیل و با رهبریت دینی و حضور ملت غیور به پیروزی رساند و حضرت امام راحل(ره) به خلاف همه چیزهایی که غربی‌ها چیدند از روی آنها حرکت کرد و این انقلاب دارای عظمت بی‌نظیر است.

کریمی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه برای رسیدن انقلاب به تمدن اسلامی باید پنج مرحله اساسی طی شود گفت: مرحله اول تشکیل انفلاب و پیروزی آن بود که این اتفاق بزرگ در سال 57 رخ داد، مرحله دوم تشکیل حکومت اسلامی که امام(ره) موفق شد بعد از 1400 سال دین اسلام را جامعیت و احیا کنند.

وی افزود: تشکیل دولت اسلامی سومین مرحله انقلاب اسلامی است که شامل همه دستگاه‌های مقننه، مجریه و حتی نیروهای مسلح و شامل تمام ارکان نظام است و توسط دولت اسلامی است که جامعه به سمت اهداف مشخص که تشکیل جامعه اسلامی است می‌رود و بعد از تشکیل جامعه اسلامی تمدن اسلامی مرحله نهایی و از اهداف بلندی است که امام راحل(ره) پیش روی ما گذاشته است و ما در میانه راه هستیم.

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی تصریح کرد: از زمانی که این مدل از الگوی انقلاب ارائه شده است همه دشمنان به دنبال این هستند که انقلاب اسلامی به ثمر ننشیند چرا که انقلاب اسلامی بنابر فرمایش امام راحل(ره) مرز جغرافیایی ندارد و اسلام برای نجات بشریت و جهانی است.

وی به شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: شکل گیری انقلاب که از سال 1342 با دستگیری و تبعید حضرت امام راحل(ره) آغاز شد، دشمن قصد داشت که انقلاب را در نطفه خفه کند ولی حضرت امام(ره) این بزرگ رهبر دینی راه خود را ادامه داد تا در سال 57 به پیروزی رسید و دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران را یک لحظه آرام نگذاشته است و با تحمیل جنگ، تهاجم فرهنگی، نفوذ و استحاله و تحریم سعی در نابودی و از بین بردن الگوی انقلابی دارد.

کریمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر دعوای استکبار با ایران بر سر مسئله هسته‌ای و موشک نیست و حساب چیز دیگری است و آن این است که دشمن از گسترش انقلاب اسلامی بیم‌ناک است، گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی عدالت است که امروز متاسفانه در جامعه رعایت نمی‌شود و نتیجه آن هم ایجاد فاصله طبقاتی در جامعه بوده که از توطئه‌های دشمنان است.

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی به اهمیت فعالیت‌های گروه‌های جهادی تاکید کرد و افزود: با روحیه، تفکر جهادی و مدیریت جهادی و انقلابی بسیاری از مشکلات در جامعه حل شده و این را می‌توان در گروه‌های جهادی مشاهده کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار