با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛
تابناک مرکزی: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از همه مردم استان دعوت کرد همچون سال‌های گذشته با صفوف بهم پیوسته در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، اتحاد و همبستگی ملی خود را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۳۷۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 09 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، در بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی آمده است: یوم‌اله 22 بهمن در ایران اسلامی یادآور جانفشانی ملتی است که با لبیک به ندای حق‌جویی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی بزرگ‌مردی از سلاله رسول الله(ص) با بذل جان خود بساط طاغوتیان و ظالمان را برچیدند و مسیری نو را برای رسیدن به آرمان های الهی خود در پیش گرفتند به طوری که امروز بعد از گذشت 38 سال  دستاوردها و آثار پر برکت انقلاب اسلامی خارج از محدوده‌های جغرافیایی ایران و نفوذ آن به قلمرو قدرت‌های استکباری رسیده است؛ ملتی که علیرغم توطئه‌های دشمنان با وحدت و بصیرت، پایه‌های انقلاب اسلامی را قوام و دوام بخشیده و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نمایشی از ثبات و امنیت در تمام این سالها را خلق کرده است.

در ادامه آمده است: بی‌شک رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی "تبعیت از ولایت فقیه"، "وحدت کلمه"، "مقاومت ملی" و "حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های مختلف و برهه‌های حساس" بوده است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: قطعا ملت بزرگ ایران ضمن خنثی‌کردن دسیسه‌های دشمن و با تاسی از رهبر و مقتدای خود، مسیر سربلندی، توسعه و خوداتکایی را با عزت و افتخار طی می‌کند. اینک 38 سال پس از خلق آن حماسه بی‌بدیل، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر اسلامی پیمانی دوباره می‌بندیم و پاسداشت آن روزهای تاریخ‌ساز را وظیفه ملی و انقلابی خود می‌دانیم که بر دوش یکایک ما قرار گرفته است.

در پایان آمده است: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورائی ملت مسلمان ایران، آحاد مردم متدین و ولایتمدار استان مرکزی را به حضور گسترده در راهپیمائی یوم‌الله 22 بهمن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا می‌خواند تا همچون سال‌های گذشته با صفوف بهم پیوسته در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، اتحاد و همبستگی ملی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار