رئيس پليس راهور استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رئيس پليس راهور استان مرکزی از اعمال محدوديت ها و ممنوعيت هاي ترافيكي مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ماه در شهر اراک خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 09 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "ابوالفضل امیدی" با عرض تبریک به مناسبت فرا رسيدن سی و هشتمين بهار پیروزی انقلاب اسلامی به تمامی شهروندان همیشه در صحنه استان مرکزی در تشريح اين خبر گفت: با توجه به اينكه مراسم روز راهپیمایی 22 بهمن ماه همه ساله با استقبال باشكوه و بی مانند شهروندان همراه خواهد شد، پليس راهور استان با همکاري ديگر عوامل انتظامي به منظور هرچه بهتر برگزار شدن اين مراسم و خدمت رساني بهتر به مردم اقدام به اعمال محدودیت ها و ممنوعيت هاي ترافيكي مي كند.

وی با اشاره به محدوديت هاي ترافيكي در شهر اراك افزود: از ساعت 7 صبح جمعه بیست و دوم بهمن ماه مسيرهاي میدان شورا به طرف خیابان مخابرات، از میدان هفت تیر به طرف میدان شهدا، از تقاطع خیابان 17 متری شهید رجایی به طرف میدان شهدا، از تقاطع خیابان محسنی و ادبجو به سمت میدان البرز، از میدان جهاد به طرف میدان سرداران، از میدان ولیعصر به طرف میدان سرداران و راه هاي منتهي به اطراف مصلي مسدود و تردد وسايط نقليه ممنوع است.

وی با اشاره به این که در صورت نیاز محدودیت های ترافیکی مقطعی دیگر نیز در سطح خيابان های درون شهری به اجرا در خواهدآمد، از عموم شهروندان خواست تا از پارک خودرو در اطراف مصلای بیت المقدس اراک و دیگر مسیرهای راهپیمایی خودداری کرده و در صورت امکان، از وسایل حمل و نقل عمومی براي شرکت در مراسم راهپیمایی22 استفاده کنند.

سرهنگ امیدی با بيان اجرای طرح پاک سازی در مسیر های راهپیمایی از ساعت یک بامداد پنجشنبه شب، بیان داشت: همشهريان عزيز از پارک وسائط نقلیه در مسیرهای فوق خودداری کرده و حتی المقدور در روز راهپیمایی از وسائط نقلیه عمومی استفاده كنند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد: به دلیل برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه، در دیگر شهرستان های استان نیز از صبح روز شروع مراسم، محدودیت ترافیکی در محدوده مسیر راهپیمایی به جهت تسهیل حضور حماسی عموم شهروندان در مراسم سالگرد روز پیروزی انقلاب اسلامی به اجرايي مي شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار