تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي استان نظارت مردم در امور پليسي را از بارزترين و شاخص ترين نمادهاي جامعه محوري خواند و گفت: راه اندازي سيستم فوريت هاي پليس 110 در كشور توانسته است به جهت اقبال عمومي و افزايش اعتماد و مشاركت مردم با پليس، تاثيري مطلوب داشته باشد .
کد خبر: ۳۷۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ 08 February 2017

 به گزارش تابناک مرکزی، سردار "كيومرث عزيزي" فرمانده انتظامي استان مركزي در كميسيون تخصصي مركز فوريت هاي 110 پليس استان گفت:‌ راه اندازي سيستم فوريت هاي پليس 110 در كشور توانسته است به جهت اقبال عمومي و افزايش اعتماد و مشاركت مردم با پليس، تاثيري مطلوب داشته باشد و تا حد قابل قبولي مشاركت عمومي را در تامين امنيت اجتماعي جلب كند.

وي پيش بيني، پيشگيري، پيگيري و مقابله را از مهم ترين اصول در مديريت انتظامي خواند و ادامه داد:‌ مركز فوريت هاي پليس 110 يك مركز مجهز و منظم براي دريافت پيام و درخواست هاي مردم، ارسال آن به واحدهاي عملياتي، ثبت اقدامات عملياتي، پيگيري نتيجه عمليات و درخواست هاي مردمي است كه از زمان فعاليت در انجام مديريت مطلوب در حوزه ماموريت هاي ناجا كاركردي بسيار مهم داشته است.

وي ادامه داد:‌ نيروي انتظامي از جمله سازمان هاي اجتماعي است كه نوع نگاه و رويكرد آن در اجراي طرح هاي امنيت بخش، نقش تعيين كننده اي در كيفيت زندگي مردم درعرصه هاي مختلف زندگي ايفا مي كند و تحقق مطلوب آن مستلزم دارا بودن توانمندي و بصيرت سازماني كاركنان است.

عزيزي خاطر نشان كرد:‌ پليس به لحاظ مسئوليت سنگيني كه در راستاي برقراري و حفظ نظم و امنيت جامعه بر عهده دارد، بايد با برنامه ريزي علمي و عملي و درك درست از ماموريت هاي بسيار مهم و متنوع و همچنين شناخت همه جانبه از محيط بيروني سازمان در عرصه هاي مختلف بتواند،‌ماموريت هاي خود را اجرايي ساخته و خدمات رساني به آحاد مردم را تسهيل كند.

وي تصريح كرد:‌با مردم بودن،‌در دل اجتماع حضور معني دار داشتن و با دغدغه هاي مردم زندگي كردن وقتي معني و مفهوم پيدا مي كند كه مديران و كاركنان پليس به كليه مسائل اجتماعي در حوزه استحفاظي خود اشرافيت داشته باشند.

عزيزي خاطر نشان كرد: پليس براي انجام ماموريت هاي انتظام بخش خود بايستي از سرمايه هاي اجتماعي و ساير منابع در ابعاد مختلف كه مشاركت و نظارت مردم را به همراه دارد به بهترين شكل استفاده كند زيرا كه نظارت مردم در امور پليسي از بارزترين و شاخص ترين نمادهاي جامعه محوري است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار