تابناک مرکزی: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام دهه فجر، برگزاری خیرات فرهنگی صبح پنجشنبه‌ها در مزار شهدا است.
کد خبر: ۳۷۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷ 07 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از فارس جهانبخش قنبری گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و برای آشنایی عمیق کودکان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام، برنامه‌های متعددی در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در خصوص برنامه‌های اجرایی کانون پرورش فکری در این ایام گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام دهه فجر، برگزاری خیرات فرهنگی صبح پنجشنبه‌ها در مزار شهدا است. در این مراسم کودکان و نوجوانان با کتابخوانی، برکات و ثواب آن را نثار روح امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلام می‌کنند.

این مسوول افزود: به همین مناسبت نیز جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی گنجینه در اراک برگزار شد. در این جشنواره، کودکان و نوجوانان با ارزش‌ها، آداب و سنن، میراث و بناهای تاریخی استان مرکزی و نیز مشاغل سنتی فراموش شده، خوشنویسی آثار شاعران بزرگ و شخصیت‌ها و مفاخر استان آشنا شدند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ادامه داد: به مناسبت دهه مبارک فجر نیز نمایشگاهی از آثار برگزیده هنری بچه‌ها در محل کانون فرهنگی فکری استان گشایش یافت. این نمایشگاه به مدت یک هفته آماده بازدید علاقه‌مندان است.

قنبری خاطرنشان کرد: در روز 22 بهمن ماه نیز غرفه‌ها و ایستگاه‌های نقاشی کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی در تمام شهرستان‌های استان برای ایجاد برنامه‌های مفرح، شاد و آموزنده بر پا می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار