نماینده کارگران شرکت هپکو در دیدار با استاندار؛
تابناک مرکزی: ابوالفضل كريمي عمل به وعده ها را لازمه احيا شرکت هپكو و حل مشكلات دانست و بیان کرد: با توجه به اينكه در خرداد ماه سال اينده انتخابات پيش رو داريم اگر شرايط ادامه داشته باشد و اقدامي صورت نگيرد راي هفت هزار خانوار هپكو در سبد دولت تدبير و اميد نخواهد بود.
کد خبر: ۳۷۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 07 February 2017

به گزارش تابناك مركزي، ابوالفضل كريمي در دیدار استاندار مرکزی با پرسنل و کارگران شرکت هپکو به نمايندگي از كارگران این شرکت با اشاره به عدم همت مسئولان در احياي شرکت هپكو گفت: ايجاد هر شغل نزديك به ١٤١ميليون تومان براي دولت هزينه دارد بنابراين با توجه به اينكه شركت هپكو ٢٥٠٠شغل مستقيم و  پنج هزار شغل غير مستقيم دارد مسئولان همت لازم ر ابرای احیا شرکت هپکو ندارند تا ٧٥٠٠ خانوار از سردرگمي و آسيب هاي اجتماعي در سطح شهر نجات يابند.

كريمي عمل به وعده ها را لازمه احيا شرکت هپكو و حل مشكلات دانست و بیان کرد: همه مسئولان تاكيد مكرر می کنند كه هپكو نياز به احيا دارد بنابراين به جاي شعار بايد عمل شود زيرا كه اگر امروز وعده ها عملي شود بسيار بهتر و مفيدتر از فردا است.

وي ادامه داد: امروز صحبت ها و شعار مسئولان راجع به هپكو پاسخگوی ما در قبال خانواده و كاسبان محل زندگيمان نمي باشد بلكه عمل به شعار ها و پرداخت معوقات كارگران كارساز است.

كريمي ضمن درخواست از دستگاه هاي امنيتي، قضايي جهت رسيدگي به هرم و در راس مدير فاسدي كه باعث بوجود آمدن اين وضع شده است گفت: تغيير مديريت و سهامدار اتفاق مي افتد اما آن چيزي كه اهميت دارد رسيدگي به سوءمديريت ها و جلوگيري از هرم و مديريت فاسدی است كه اين وضع را به دور از عقلانيت ايجاد كرده است و كسي پاسخگو نباشد.

نماینده کارگران شرکت هپکو در دیدار با استاندار ضمن درخواست از مقامات ارشد استان مبني بر سياسي نشان ندادن اعتراضات تصريح كرد: ما سياسي نيستيم ما هزار خانوار هستيم كه خواسته و مطالبه گريمان صنفي است و از استاندار به عنوان پدر بزرگتر در خواست داریم شعار و اعتراضمان را سياسي جلوه ندهد، بنابراين اگر افراد سياسي در كنار ما هستند تلاش كنيد تا كنار بروند.

کریمی خواندن نهج البلاغه جهت يادآوري دستورات و توصیه ها یحضرت علي (ع) به فرمانداران و استانداران را به مديريت ارشد استان پيشنهاد داد و افزود: نيتمان اين بود امروز نهج البلاغه بخريم تا به استاندار هديه كنيم اما شرمنده كه پول نداشتيم تا اين كاررا انجام دهيم.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه در خرداد ماه سال آينده انتخابات پيش رو داريم اگر شرايط ادامه داشته باشد و اقدامي صورت نگيرد راي هفت هزار خانوار هپكو در سبد دولت تدبير و اميد نخواهد بود.

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار