تابناک مرکزی: روز گذشته در 102 نقطه استان طرح پاك سازي از سوي پليس اجرا و 230 نفر در حوزه جرايمي چون سرقت، مواد مخدر، مزاحمت و ... دستگير و به دستگاه قضايي معرفي شدند.
کد خبر: ۳۷۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ 06 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار پلیس گفت: برقراري امنيت مردم مدار و ارتقاء امنيت اجتماعي از اولويت هايي است كه ازسوی پليس استان  همواره در پاسخ به مطالبات شهروندان با اجراي طرح هاي انتظامي چون پاكسازي نقاط آلوده برنامه ريزي و بر آن تاكيد شده است.

وی ادامه داد: روز گذشته با بسيج امكانات و تجهيزات پليسي اين طرح در 102 نقطه در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد كه بازخورد بسيار مطلوبي نيز در نزد شهروندان محترم استان به همراه داشت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: با تلاش ماموران انتظامي و در زمان اجراي اين طرح سه  كيلو و 818 كيلوگرم انواع مواد مخدر  و  39 فقره سرقت كشف و تعداد 144دستگاه وسيله نقليه نیز توقيف و  759 عدد خودروي متخلف اعمال قانون شد.

سرهنگ "قاسمی" با اشاره به دستگيري 230 نفر در طرح مذکور خاطر نشان كرد : در اجراي اين طرح 185نفر به دليل جرايم مرتبط با مواد مخدر، 30نفر سارق و 15 نفر دیگر نیز به علت ارتكاب ديگر جرايم اجتماعي مختلف دستگير و با تشكيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شدند.

وی در پايان با با تقدیر از مشاركت و همراهي خوب شهروندان در اجراي مطلوب طرح هاي مختلف انتظامي، از آنان خواست تا همواره با تعامل هر چه بيشتر با پليس و اعلام گزارش هاي موارد مشكوك از طريق تلفن 110 در راستای ارتقاء امنيت اجتماعي جامعه خود، نقشي اثربخش و تاثيرگذار داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار