تابناک مرکزی گزارش می دهد؛
تابناک مرکزی: نتیجه تغییر و تحولات صورت گرفته در حوزه ورزش استان خارج کردن تن بی جان ورزش از زیرآوار تصمیمات غلط است و بهتر است تا دیر نشده مسئولان با تعیین تکلیف حوزه ورزش از خسارت محض وارد شده به این بخش جلوگیری کنند.
کد خبر: ۳۷۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵ 06 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در دیدار با مهدی نیکدل، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور و برخی اعضای هیات مدیره این صندوق در اراک در اعترافی تلخ و دردآور  که در خبرگزاری مهر استان مرکزی منتشر شده است گفته است: "صدای شکستن استخوان برخی صنایع به گوش می رسد".

وی ادامه داده است: "هپکو فقط یکی از واحد صنعتی دچار مشکل استان است و هم اکنون صدای شکستن استخوان برخی از دیگر واحدهای صنعتی استان مرکزی نیز کم کم به گوش می رسد که بسیاری از این چالش ها به دلیل فقدان مدیریت توانمند بر صنایع بوده است".

استاندار مرکزی مشکلات واحدهای صنعتی استان را نداشتن مدیران صنعتگر و کاربلد و با اهلیت دانسته است که وجودشان می توانسته است خط بطلانی بر مشکلات و گرفتاری های کارگران زحمت کش این واحدهای صنعتی باشد.

این سخن استاندار مرکزی البته در حوزه های دیگر استان مرکزی همچون ورزش و جوانان نیز قابل لمس است. استاندار که قبل از سفر هیات دولت به استان با توجه به تفکرات سیاسی خود تلاش داشت از ظرفیت بالای حوزه ورزش برای تدارک سفری مناسب بهره ببرد حاضر شد در حضور ورزشکاران و ورزش دوستان به خاطر بی توجهی به امر ورزش عذرخواهی کند.

سکان ورزش استان مرکزی بعد از سفر هیات دولت با این بیان که نامبرده در سفر هیات دولت خدمات شایان و قابل ذکری ارائه کرده است به دست فردی سپرده شد که به تایید حرف استاندار در حوزه صنعت بنا به فقدان مدیری توانمند، کاربلد و کارآزموده ورزش استان مرکزی نیز در مسیر سقوط و سراشیبی قرار گرفت تا همچون صنعت صدای شکستن استخوان های ورزش استان نیز به گوش برسد.

امروز که مسئولان ارشد ورزشی استان در خصوص وضعیت حاکم بر ورزش، سقوط تیم والیبال شهرداری اراک، عدم نتیجه گیری مناسب تیم های ورزشی در لیگ های معتبر فوتبالی و دور شدن از مسیر اصلی ورزش و تلاش برای زمینه سازی رشد و ترقی پرورش ها و استعداد ها سخنی به زبان نمی آورند و بر خلاف گفته های قبلی خود که اظهار می کردند اجازه فروپاشی تیم هندبال هپکو را نمی دهیم و اگر اسپانسر پیدا نشود خودمان تا آخر فصل حمایت می کنیم حاضر نیستند در خصوص بحران ایجاد شده برای شناسنامه ورزش استان مرکزی کلامی سخن بگویند و اگر نبود پیگیری های علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شاهد انصراف تیم هپکو از لیگ برتر بودیم، این توقع می رود که استاندار بر طبق مشی سیاسی خود همچون حضور در بیمارستان برای عیادت بیماران بر بالین ورزش بیمار استان مرکزی نیز حضور یابد و این بار به خاطر اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش بعد از تغییر و تحولات زبان به عذرخواهی باز کند.

بر زبان راندن اسامی افرادی که در پرونده کاری خود مدیریت در شهرستان کوچک کشور را برعهده داشته اند برای حضور در راس ورزش استان مرکزی با این تفکر که در نهایت به گزینه مورد نظر به منظور دو تا نشدن حرف برخی مسئولان دست پیدا کنند حربه ای نخ نما شده است. نتیجه تغییر و تحولات صورت گرفته در حوزه ورزش استان خارج کردن تن بی جان ورزش از زیرآوار تصمیمات غلط است و بهتر است تا دیر نشده مسئولان با تعیین تکلیف حوزه ورزش از خسارت محض وارد شده به این بخش جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار