وزیر ورزش در کهگیلویه و بویراحمد
سلطانی فر :خوشبختانه با تلاش خوبی که انجام شده و نزدیکی دولت و مجلس و همچنین کمک‌های برخی از نمایندگان موفق شده‌ایم در برنامه توسعه ششم کشور یک ماده‌ای را به تصویب برسانیم که از طریق این مصوبه بیش از هزار میلیارد تومان از منابع جدید در اختیار ورزش به مناطق محروم و دورافتاده مانند روستاها و عشایر، مدارس و بانوان اختصاص داده می‌شود که این کار موجب تحول عظیمی در این بخش خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 06 February 2017
از چند هفته پیش اعلام شد که وزیر ورزش و جوانان ، در سفری به استان کهگیلویه و بویراحمد ، به بررسی مسائل استان در حوزه ی ورزش خواهد پرداخت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد این سفر امروز همراه با 18 بهمن و دهه ی فجر با ورود  وزیر ورزش به گچساران صورت گرفت .مسعود سلطانی‌فر صبح امروز پس از حضور بر سر گلزار شهدای گمنام این شهر از برخی طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی این شهر بازدید کرد.
 
پیشنهاد کاشت چمن مصنوعی
وی همچنین به همراه مسؤولان و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از ورزشگاه تختی این شهر بازدید کرد و وضعیت کنونی ورزشگاه را از نزدیک مشاهده کرد.
در این بازدید غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از وضعیت این ورزشگاه در حضور وزیر ورزش گفت: این تنها استادیوم ورزشی این شهر است و با وضعیت کنونی همه بار ورزش به دوش ورزشگاه اختصاصی شرکت نفت افتاده است.
در این بازدید مسعود سلطانی‌فر با بیان اینکه هزینه نگهداری چمن طبیعی در ورزشگاه تختی گچساران زیاد است به مسؤولان پیشنهاد کاشت چمن مصنوعی در این ورزشگاه را داد.
غیر از ساخت اماکن باید بدنبال استعدادیابی باشیم
سلطانی‌فر پس از بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی گچساران از جمله پروژه دریاچه مصنوعی و ورزشگاه تختی این شهرستان در جمع خبرنگاران با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی از افتتاح تعداد 110 طرح و پروژه ورزشی به مناسبت دهه فجر انقلاب در سراسر کشور در این دهه خبر داد.
این مسؤول گفت: این پروژه‌های ورزشی شامل ورزشگاه‌های 15 هزار نفری بیرجند و بجنورد و همچنین سالن‌های ورزشی در سراسر کشور می‌شود.
این وزیر دولت یازدهم در ادامه گفت: برای این که طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌ تمام ورزشی هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد با توزیع مناسب اعتبار و مدیریت درست به دنبال تسریع در تکمیل این پروژه‌ها هستیم.
وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به استعداد ورزشکاران گچساران اظهار کرد: به غیر از ساخت و تجهیز اماکن ورزشی باید به دنبال استعدادیابی نیز باشیم تا بتوانیم با شکوفایی این استعدادها ورزش کشور را متحول کنیم.
 حضور وزیر در جمع ورزشکاران
 مسعود سلطانی‌فر با حضور در جمع ورزشکاران و مسؤولان استان و همچنین شهرستان گچساران در سالن شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین بهار آزادی به آزادگان جهان و مردم به ویژه مردان، زنان و ورزشکاران این شهرستان تبریک گفت.
سلطانی‌فر ادامه داد: امیدواریم روزهای آینده شاهد شور و شعف و سرعت پیشرفت بیش از پیش کشور در تمام عرصه‌ها باشیم.
وی با اشاره به جمع حاضر در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: جوانانی که در سالن حضور دارند سن آنها از سن جمهوری اسلامی ایران کمتر است و ما باید برای این نسل جوان حماسه و شورآفرینی مردم و ملت که با جان فشانی عزت و افتخار این انقلاب را به وجود آوردند را بیان کنیم.
وزیر ورزش افزود: یکی از مهم‌ترین شعارهای انقلاب و نظام جمهوری که زاییده انقلاب است ایجاد عدالت و ارتباط مستقیم در بین مردم و ملت است.
سلطانی‌فر با اشاره به فرمایشات امام راحل اذعان کرد: یکی از کلیدی‌ترین اهداف امام راحل استحقاق حق مردم است که مردم در قبل از پیروزی انقلاب به آن دست نیافته‌اند.
وی تصریح کرد: اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایجاد عدالت در بین مردم و استان‌ها و همچنین مناطق محروم و دور افتاده است.
وزیر ورزش با اشاره به اجرای کلیپ‌ها و گزارش عملکرد بیان کرد: این کلیپ و گزارش مبین آن است که در طول 38 سال تا حدود بسیاری موفق به توزیع عادلانه امکانات در مناطق و استان‌ها شده‌ایم.
سلطانی‌فر با اشاره به برنامه‌های دولت و مجلس خاطرنشان کرد: توزیع امکانات رفاهی، آموزشی و ورزشی به مناطق محروم موجب شده تا مشکلات و کمبودهای این مناطق برطرف شود.
وی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش خوبی که انجام شده و نزدیکی دولت و مجلس و همچنین کمک‌های برخی از نمایندگان موفق شده‌ایم در برنامه توسعه ششم کشور یک ماده‌ای را به تصویب برسانیم که از طریق این مصوبه بیش از هزار میلیارد تومان از منابع جدید در اختیار ورزش به مناطق محروم و دورافتاده مانند روستاها و عشایر، مدارس و بانوان اختصاص داده می‌شود که این کار موجب تحول عظیمی در این بخش خواهد شد.
این مسؤول ابراز کرد: این وعده را خواهم داد در سال آینده بسیاری از مشکلات را رفع خواهیم کرد.
سلطانی‌فر اذعان کرد: با برطرف شدن مشکلات ورزش باید در زمینه شکوفایی استعدادها برای جوانان و نوجوانان برای رشد کشور و توسعه ورزش همگانی از این استعدادهای نهفته استفاده مطلوب کرد.
وی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: تعداد 110 پروژه با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.
نمادی از عموحسن باشتی در یکی از میادین شهر نصب می شود
در بخشی از این مراسم که به تجلیل از ورزشکاران گچسارانی اختصاص داشت ،غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: ورزشکاران بزرگی در سالن وجود دارند که مایه افتخار این شهرستان و استان هستند.
نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به عمو حسن باشت باوی پیشکسوت بکس گچساران ادامه داد: شهرداری و شورای شهر این قول را داده‌اند که نمادی از عمو حسن باشت باوی را در یکی از میادین این شهر نصب کنند.
تاجگردون با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در این همایش افزود: آقای وزیر کارهای سخت‌افزاری در زمینه ورزش این شهرستان انجام شده است.
وی گفت: ما باید یک فکری به حال نرم‌افزاری و امکانات موجود برای ورزش در این شهرستان انجام دهیم.
وی با اشاره به احداث چندین چمن مصنوعی در این شهرستان ابراز کرد: در حال حاضر در دو شهرستان گچساران و باشت تعداد 27 چمن مصنوعی احداث شده که این یک روند خوبی برای ورزش این منطقه است.
تاجگردون با اشاره به بانوان ورزشکار تصریح کرد: در سال آینده یک استخر سرپوشیده اختصاصی ویژه بانوان که اعتبارات آن از نفت است به بانوان این شهر اختصاص داده می‌شود.
وی به حضور وزیر ورزش در جمع ورزشکاران اشاره و عنوان کرد: هدف اصلی حضور امروز وزیر ورزش در این همایش نشست با ورزشکاران و شنیدن دغدغه‌ها و همچنین اصلاح امور نرم‌افزاری برای ورزشکاران گچسارانی است.
نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به سوابق ورزشکاران این منطقه خاطرنشان کرد: اگر مشکلات ورزشی این منطقه حل شود ورزشکاران این منطقه می‌توانند گوشه‌ای از دغدغه و مشکلات ورزشکاران در سطح کشور را برطرف کنند و ورزشکاران گچساران در این زمینه دارای استعدادهای نهفته‌ای هستند.
حواشی مراسم 
در بخش از مراسم در حضور وزیر ورزش مهرداد علی پور مجری مراسم که خود پرسپولیسی است گفت آقای تاجگردون که پرسپولیسی است وزیر ورزش هم پرسپولیسی است پس به افتخار پرسپولیسی ها
 
 از حضور وزیر در جمع ورزشکاران گچسارانی تا خبر خوش بودجه ای برای مناطق محروم + تصاویر و حواشی
 
در دقایقی از مراسم یکی از ورزشکاران نسبت به برخی موارد اعتراض داشت که غلام رضا تاجگردون از مجریان برنامه خواست که به وی اجازه دهند در محل جایگاه حاضر شود که این کار صورت گرفت و این فعال عرصه ورزش پس از رفتن به جایگاه به بیان مشکلات ورزشی شهر پرداخت.
گزارش و عکس : سمیرا نصاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار