دبیر یادواره شهدای ورزشکار شهر اراک؛
تابناک مرکزی: دبیر یادواره شهدای ورزشکار شهر اراک با بیان اینکه یادواره شهدای ورزشکار شهر اراک هفتمین یادواره در استان مرکزی است گفت: این یادواره ساعت 9 صبح فردا در سالن ستارگان شهر اراک با سخنرانی سردار مصطفی آجرلو مسئول تربیت بدنی سپاه آغاز می شود
کد خبر: ۳۷۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ 05 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، قدرت اله زمانی مشاور و مسئول امور ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و دبیر یادواره شهدای ورزشکار شهر اراک در خصوص برگزاری این یادواره به خبرنگار تابناک گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا زنده نگه داشتن حق و حقیقت است.

زمانی یادواره شهدای ورزشکار شهر اراک را هفتمین یادواره در استان مرکزی در سالجاری خواند و بیان کرد: یادواره شهدای ورزشکار پیش از این در شهرستان های محلات، دلیجان، خمین، شازند ساوه، زرندیه و خنداب برگزار شده است.

یادواره شهدای ورزشکار شهر اراک برگزار می شود

زمانی با اشاره به اینکه این یادواره ساعت 9 صبح فردا در سالن ستارگان شهر اراک با سخنرانی سردار مصطفی آجرلو مسئول تربیت بدنی سپاه آغاز می شود تصریح کرد: بر اساس آمار سال 83 در استان مرکزی 224  ورزشکار شهید در سطح استان شناسایی شده است.

مسئول امور ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: مکاتباتی با ادارات و دستگاه های ذیربط جهت شناسایی خانواده هایی که شهید ورزشکار تقدیم این انقلاب کرده اند صورت گرفته است.

زمانی تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار را از جمله برنامه های این یادواره برشمرد و گفت: برنامه ریزی جهت تجلیل از مقام شهدای آتش نشان شهر اراک نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار