تابناک مرکزی: باند سارقان سابقه دار احشام در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان خمين دستگير و به سرقت 180 راس احشام در چهار شهرستان اعتراف كردند.
کد خبر: ۳۷۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ 02 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "كيومرث عزيزي " فرمانده انتظامي استان مركزي در اين باره گفت:‌ در برنامه ريزي پليس استان در برخورد با سارقان و در طرح ريزي عملياتي انجام شده، ماموران پليس آگاهي شهرستان خمين در عملياتي موفق به دستگيري اعضاي يك باند سرقت احشام شدند.

وي در بيان جزئيات دستگيري اين افراد بيان داشت:‌ در اواخر خرداد ماه سال جاري گزارش هايي از سرقت احشام در تعدادي از روستاهاي استان اعلام و با توجه به اطلاعاتي كه در روند تحقيقات مبني بر انجام سرقت ها توسط اعضاي يك باند سرقت احشام به دست آمد، برنامه ريزي جامع و هدفمندي در راستاي شناسايي و دستگيري سارقان آغاز شد.

سردار عزيزي افزود:‌ در تحقيقات گسترده اي كه از سوي پليس انجام شد، سرانجام سرنخ  هايي از سارقان كه اهل و ساكن يكي از استان هاي همجوار مركزي بودند،  در تحقيقات ماموران پليس آگاهي شهرستان خمين به دست آمد.

اين مقام مسئول ادامه داد: با هماهنگي انجام شده با مرجع قضايي، تيمي از ماموران انتظامي خمين براي دستگيري آنان به محل سكونت آنها اعزام شدند و سه متهم پرونده را در عمليات هايي دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي شهرستان خمين انتقال دادند.

فرمانده انتظامي استان مركزي افزود:‌ در بررسي سوابق دستگيرشدگان مشخص شد كه اين افراد سوابق متعددي كيفري به ويژه سرقت احشام هستند كه با توجه به مداركي و اطلاعاتي كه در مراحل تحقيقات به دست آمده بود، بازجويي هاي تكميلي از آنها در دستور كار قرار گرفت.

سردار عزيزي افزود: در انجام تحقيقات سارقان به نه فقره سرقت احشام در شهرستان هاي خمين، محلات، شازند و دليجان اعتراف  كردند.

وي به جزئيات اعترافات متهمان اشاره و تصريح كرد:‌ سه سارق دستگير شده تا كنون به سرقت 35 راس گوسفند از روستاي راونج شهرستان دليجان، 21 راس از روستاي ور سفلي شهرستان محلات، 16 راس احشام از روستاي قلعه آقا شهرستان شازند و 108راس احشام از  روستاهاي  مزرعه نو، فرقس، رباط آغاج، حشمتيه و  فرفهان شهرستان خمين اعتراف كرده اند و تحقيقات تكميلي از آنان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار