کد خبر: ۳۷۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 02 February 2017
تابناک / جعفرزاده : گزارش قالیباف سخیف بود، تعدادی از نمایندگان ما حکم مشاور شهردار را دارند و باید مجلس در مورد سینه چاکان بررسی انجام دهد.
 
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی بعد از آنکه صدای اعتراضش در صحن علنی مجلس نسبت به شهردار تهران شنیده نشد راهی کریدور مجلس یعنی تقاطع نمایندگان و رسانه ها شد. به گزارش کلیدملی به نقل از پایگاه خبری اینترنتی «دوات» نماینده رشت در مورد نشست علنی امروز مجلس گفت: امروز روز تلخی برای مجلس بود برخی نمایندگان به جای آنکه مدافع حقوق مردم باشند به دنبال حفظ جبهه سیاسی خود بودند و این به شدت اشکال دارد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی : باید مجلس در مورد سینه چاکان قالیباف بررسی انجام دهد

او درمورد گزارش شهردار تهران گفت : گزارش آقای قالیباف گزارش بسیار سخیفی بود او برای ما فیلم و آهنگ گذاشت در حالی که ما فیلم های بهتری داشتیم و حاضر بودیم برایشان پخش کنیم.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره گزارش وزیر کشور و انتقاد از آن گفت: اینکه وزیر می گوید من آماده نیستم و بعدا مواردی را گزارش می دهم محل سوال و اشکال است.
او گفت : من امروز مطلع شدم تعدادی از نمایندگان ما حکم مشاور شهردار را دارند و باید مجلس در مورد سینه چاکان در این عرصه بررسی انجام دهد این نمایندگان باید مدافع حقوق مردم باشند. ۱۶ آتش نشان و تعدادی از مردم در آتش سوختند پس مدیریت بحران ما چه شد؟!
جعفرزاده در پایان گفت: مردم در حال حاضر هم غصه دارند و هم نگران؛ نگرانی که بابت آینده است به ویژه آنکه ما حدود ۹۷۶ ساختمان ۱۵ الی ۳۰ طبقه داریم تکلیف این ها چیست.؟!

امروز (۱۳ بهمن ۹۵) محمد باقر قالیباف شهردار تهران و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در صحن علنی مجلس حاضر شدند و توضیحاتی را در مورد حادثه پلاسکو ارائه کردند.
جعفرزاده ایمن آبادی حین صحبت های قالیباف با صدای بلند و در اعتراض به آنچه بیان می کرد گفت شهردار تهران دروغ می گوید.

محمد دامادی نماینده مردم ساری و مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود از جمله نماینده هایی بودند که به حمایت از قالیباف در صحن مجلس به دنبال قانع کردن نمایندگان از جمله جعفرزاده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار