استاندار در دیدار از مجتمع آلومینای جاجرم:
استاندار خراسان شمالی در دیدار از مجتمع آلومینای جاجرم، تکمیل طرح تولید شمش آلومینیوم را موجب افزایش ارزش افزوده و ارتقای سطح درآمد سرانه استان خواند و گفت: ایجاد و توسعه صنایع پایین دستی و وابسته به این صنعت دریچه ای رو به سوی توسعه شهرستان جاجرم محسوب می شود.
کد خبر: ۳۷۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 02 February 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی که در دومین روز دهه فجر به جاجرم رفته بود، با اشاره به شرایط کنونی این مجتمع صنعتی تصریح کرد: درخواست ما از سازمان خصوصی سازی، سرعت بخشیدن به امر تکمیل و توسعه این طرح است تا از طریق اعطای مجوز دریافت تسهیلات بانکی یا خروج آن از فهرست خصوصی سازی دست کم برای ۲ سال ، شرایط توسعه این مجتمع و تکمیل طرح های در دست اجرا فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: طرح تبدیل پودر آلومینیوم به شمش کار بزرگی است که مقدماتی لازم داشت و برای این منظور با شرکت هایی از ژاپن، آلمان و چین هم صحبت شده است.
به گزارش روابط عمومی استانداری، صالحی هم چنین با اشاره به رایزنی های انجام شده با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای کمک به توسعه دیگر بخش های استان، به قابلیت های این خطه در حوزه گیاهان دارویی اشاره کرد و گفت: خروج از خام فروشی با توسعه صنایع جانبی به کمک شرکت های دانش بنیان از برنامه های ما در این بخش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار