تابناک مرکزی: مادري كه به همراه دو دخترش در مغازه ها از بانوان سرقت مي كردند در تحقيقات پليس شهرستان ساوه دستگير شدند و به پنج فقره سرقت اعتراف كردند.
کد خبر: ۳۷۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴ 01 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "پرويزاسدي" فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت: در پي دريافت گزارش هايي در خصوص سرقت از بانوان در چند مغازه در سطح شهر ساوه، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات انجام شده اطلاعاتي به دست آمد كه سه نفر خانم كه به عنوان خريدار وارد واحدهاي صنفي مي شوند در تمامي سرقت ها حضور داشته اند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با ادامه بررسي هاي تخصصي كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان، مشخص شد كه اين سه نفر در سرقت ها دست داشته اند و بلافاصله اطلاعات و مشخصات به دست آمده از آنها به كليه يگان هاي انتظامي اعلام شد.

سرهنگ اسدي اظهار داشت:‌سرانجام ماموران كلانتري 11 انقلاب شهرستان ساوه ، موفق شدند يكي از متهمان را شناسايي و دستگير كنند.

وي خاطر نشان كرد: فرد دستگير شده در اعترافاتش اذعان داشت كه به همراه مادر و خواهرش برنامه ريزي سرقت ها را انجام مي داده اند و تا كنون پنج فقره سرقت از بانوان در سطح شهرستان انجام داده اند و مقداري طلاجات، وجه نقد و ... به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه افزود: دو متهم ديگر پرونده نيز دستگير شدند و با هماهنگي مرجع قضايي اموال مسروقه از سارقان اخذ و به مالباختگان تحويل داده شد و هر سه متهم با صدور قرار روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار