تابناک مرکزی: در هفته یازدهم دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، تیم والیبال پارسه تهران با نتیجه سه بر صفر از سد شهرداری اراک گذشت و تیم والیبال اراک با این شکست از لیگ برتر خداحافظی کرد.
کد خبر: ۳۷۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱ 01 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، هفته یازدهم دور برگشت مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور جام شهدای منا، با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، ساری، گنبد، اراک و ورامین پیگیری شد که تیم والیبال شهرداری اراک عصر چهارشنبه میزبان تیم والیبال پارسه تهران بود.

براساس این گزارش، تیم والیبال شهرداری اراک در دیدار این هفته مقابل تیم پارسه تهران و قبول شکست با نتیجه سه بر صفر، در حقیقت آخرین مسابقه خود را در لیگ برتر امسال انجام داد.

تیم والیبال شهرداری اراک با پنج برد و ۱۷شکست و رتبه یازده در جدول رده بندی لیگ، به کار خود در لیگ برتر این فصل پایان داد و به لیگ دسته یک سقوط کرد.

تیم پارسه تهران در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ به هشتمین برد خود در این رقابت ها دست یافت تا امیدی برای صعود به مرحله پلی آف پیدا کند.

گفتنی است علیرضا قریب و محمد عشق دوست به عنوان داوران اول و دوم این مسابقه را داوری کردند و محمد حق بین نماینده فدراسیون والیبال بر این رقابت نظارت داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار