کد خبر: ۳۷۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 01 February 2017
فریادهای ممتد عضو فراکسیون مستقلان مجلس درباره حضور آتش‌نشانان در پلاسکو که توصیه رئیس مجلس هم آن را متوقف نکرد، هنگام ارائه گزارش شهردار تهران دقایقی مجلس را به حاشیه برد.
به گزارش فارس، امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که بخشی از به ارائه گزارش عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمدباقر قالی باف شهردار تهران درباره حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو اختصاص داشت، حاشیه ای رخ داد.

براساس این گزارش، هنگامی که شهردار تهران از حضور نیروهای آتش نشانی در عرض دو و نیم دقیقه در محل حادثه سخن گفت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت با استناد به گزارش وزیر کشور که در آن عنوان کرده بود آتش نشانان، ابتدا چون تجهیزات کافی نداشته اند، از محل حادثه برگشته اند و دوباره 15 دقیقه بعد آمده اند، در صحن مجلس فریاد زد: پس وزیر دروغ می گوید که آتش نشانان دیر آمده اند؟

فریادهای مکرر جعفرزاده که از علی لاریجانی رئیس مجلس می خواست مشخص کند که «وزیر کشور یا شهردار، کدامیک دروغ می گویند؟» توقفی چند ثانیه ای را در سخنان قالی باف موجب شد، هرچند وی در نهایت به قرائت گزارش خود ادامه داد، اما تجمع چند نفر از نمایندگان با گرایش های سیاسی مختلف به دور میز جعفرزاده ایمن آبادی و دعوت از وی برای سکوت و اجازه به شهردار برای اتمام گزارشش نیز سودمند واقع نشد تا این که سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان از روی صندلی خود بلند شد و با صدای بلند به فریادهای نماینده رشت اعتراض کرد.

گزارش حاکی است سرانجام در اینجا رئیس مجلس وارد شد و از جعفرزاده و موسوی لارگانی خواست که هر دو با هم فریاد نزنند؛ پس از توصیه علی لاریجانی، موسوی لارگانی سکوت کرد، اما جعفرزاده ایمن آبادی همچنان به فریاد زدن ادامه می داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار