کد خبر: ۳۶۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷ 31 January 2017
تابناک / محمد مایلی‌کهن سرمربی ملوان بندر انزلی درباره حواشی بازی تیمش مقابل سپیدرود رشت و اعتراضش به هواداران تیم میزبان می‌گوید: «بنده با هواداران مشکلی نداشتم اما در این چند روز به گونه‌ای رفتار شد که انگار جو آن بازی عالی بوده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ۴۵ سال در ورزش هستم اما چنین جوی ندیده بودم. به چه جرمی باید به آقای آبشک که به شرفش درود می‌فرستم رکیک‌ترین الفاظ را به‌صورت دسته جمعی نسبت بدهند. تماشاگران انزلی گله دارند و می‌گویند مایلی‌کهن تو که می‌گویی ما توهین نکنیم و رعایت نماییم چرا باید چنین رفتارهایی را شاهد باشیم؟»

محمد مایلی‌کهن درباره مصاحبه اخیر نظرمحمدی که گفته است مایلی‌کهن سیاهکاری می‌کند اینطور توضیح می‌دهد: «اولا مشخص است که چه کسی سیاهکاری و سیاهنمایی می‌کند و چه کسی حقایق را می‌گوید. همه می‌دانند که چه کسانی اهل سیاهکاری هستند. این آقا کجا بود وقتی من در تمرینات ملوان به خاطر کوچکترین حرف ناشایست از هواداران مان می‌خواستم که ادامه ندهند. ایشان کجا بود که من در جریان بازی تیمم در شیراز به تعدادی از هواداران مان معترض شدم، سیاهکارها مشخص هستند. این آقا از بچه من هم کوچکتر است اما راجع به من صحبت می‌کند. وقتی این آقا به انزلی آمد بنده با دسته گل سراغش رفتم اما در این بازی حتی یک شاخه گل برای نیمکت مان نیاورد. ایشان درست می‌گوید من سیاهکارم و او سفیدکار. در بازی برگشت اتفاقات و جو اصلا قابل قیاس با بازی رفت نبود.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار