جانشين فرمانده انتظامي استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: جانشين فرمانده انتظامي استان مرکزی با اشاره به آمادگي پليس استان برای ايجاد امنيت راهپيمايي يوم‌اله 22 بهمن، روز 22 بهمن ماه را روز تجديد ميثاق دوباره ملت سلحشور ايران با آرمان هاي شهدا و انقلاب اسلامي دانست.
کد خبر: ۳۶۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 30 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "يوسف سپهوند"در جلسه برنامه ريزي انتظام بخشي مراسم راهپيمايي 22 بهمن ماه گفت: 22 بهمن 57، روز نجات ملت ايران از چنگال طاغوتيان زمان و روز آشکار شدن نعمت بزرگ استقلال و آزادي براي آنان بود.

وي افزود: ترديدي نيست که هر ملتي تا از وابستگي‌ها نجات پيدا نکند و از چنگال اسارت و استثمار آزاد نشود، هرگز نخواهد توانست نبوغ و استعداد خود را آشکار ساخته و در راه الله که همان راه مبارزه با هر گونه شرک ، ظلم و بيدادگري است، گام نهد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي با اشاره به حضور خانواده ناجا دوشادوش ملت ايران در مراسم راهپيمايي 22 بهمن افزود: يادآوري يوم‌اله 22 بهمن; يعني، يادآوري رشادت‌ها و فداکاري‌ها و شهادت‌طلبي‌هاي ملتي منسجم و خداجوي و پيرو ولايت و رهبري که با ايثار خون خود ثابت کردند كه استكبار جهاني در هيچ يك از عرصه‌ها نمي‌تواند در برابر عزم ملتي خداجوي کوچک‌ترين دستاوردي داشته باشد.

سرهنگ سپهوند بر آمادگي مجموعه انتظامي استان مركزي در ايجاد امنيت راهپيمايي 22 بهمن اشاره و بيان كرد: نيروي انتظامي، نيرويي امين براي نظام، ملت و رهبري است و همواره كاركنان آن با تبعيت از منويات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) در تمامي عرصه‌ها، آماده جانفشاني و دفاع از آرمان ها و دستاوردهاي جمهوري انقلاب اسلامي ايران هستند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي با اشاره به آمادگي پليس استان در امنيت مراسمات بهمن ماه، بيان داشت: پليس استان برآن است تا با استفاده از تمامي ظرفيت ها، با برنامه ريزي دقيق و مديريت هوشمندانه و استفاده از سرمايه هاي اجتماعي و مشارکت مردمي، امنيت مطلوب را در برگزاري انتخابات ايمن و باشکوه در سطح استان ايجاد كند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار