سید مهدی مقدسی؛
تابناک مرکزی: سید مهدی مقدسی با بیان اینکه با تخصیص اعتبارات سفر هیات دولت برای اجرای پروژه ها نگرانی وجود ندارد و شاهد تحول در این امر خواهیم بود گفت: امید داریم نوبخت در سفر به استان مرکزی خبر خوشی برای مرغداران خسارت دیده و آسیب دیده جهت جبران خسارات وارده داشته باشد.
کد خبر: ۳۶۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 30 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی در گفتگو با تابناک مرکزی با بیان اینکه هدف از سفر معاون رئیس جمهور به استان مرکزی پیگیری مصوبات سفر هیات دولت است گفت: با تقسیم بندی صورت گرفته 423 میلیارد تومان از اعتبارات سفر در خصوص مصوبات دولت در حوزه راه، درمان، آب و رفع آلودگی هوا در سال 95 اختصاص پیدا می کند.

مقدسی ادامه داد: از این مقدار تا کنون 350 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است و امید می رود تا پایان سال مابقی اعتبارات نیز در نظر گرفته شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دهم با اشاره به اینکه نزدیک به 500 میلیارد تومان از اعتبارات سفر مقرر شده است در سال 96 به استان اختصاص یابد بیان کرد: با تخصیص این اعتبارات برای اجرای پروژه ها نگرانی وجود ندارد و شاهد تحول در این امر خواهیم بود.

مقدسی با تاکید بر اینکه به همت دستگاه های ذیربط و مشارکت مرغداران در خصوص موضوع آنفولانزای مرغی اقدامات موثری صورت گرفته است و در این مساله کنترل شده است خاطر نشان ساخت: امید داریم نوبخت در سفر به استان مرکزی خبر خوشی برای مرغداران خسارت دیده و آسیب دیده جهت جبران خسارات وارده داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه انتظار از نوبخت به عنوان نماینده دولت در ستاد اقتصاد مقاومتی این است که اعتبارات لازم برای اجرای مصوبات را اختصاص دهد گفت: خسارت شرکت واگن پارس در خصوص لغو قرارداد با شرکت های خارجی باید از سوی تامین شود و تا کنون مبلغ ناچیزی از آن اختصاص یبافته است و لازم است مابقی خسارات نیز به این شرکت جهت برون رفت از مشکلات تعلق گیرد.

مقدسی در پایان تسهیل در خصوص اختصاص اعتبار برای اجرای مصوبات در حوزه شرکت هپکو، واگن پارس، آونگان، آذرآب، کمباین، ماشین سازی را جهت قرار گرفتن این شرکت ها در مسیر رونق و عبور از چالش های گذشته لازم دانست.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار