تابناک مرکزی: جواني كه در يك جاده روستايي در حوالي آشتيان از يك شهروند تفرشي سرقت كرده بود، بعد از ساعاتي در عمليات پليس اين شهرستان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۳۶۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 29 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "رضا قائد رحمت" فرمانده انتظامي شهرستان آشتيان در اين باره گفت: در حدود ساعت 17 و 30 دقيقه روز گذشته گزارشي در خصوص سرقت از فردي در يكي از محورهاي روستايي شهرستان به مركز فوريت هاي پليس 110 شهرستان اعلام شد و بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات اوليه فردي كه در يكي از روستاهاي شهرستان تفرش شاغل بود به ماموران انتظامي اذعان داشت كه قصد مسافرت به شهر آشتيان را داشته كه سوار يك دستگاه خودروي سواري مي شود كه در بين مسير، راننده از مسير اصلي خارج شده و در يك جاده خاكي با تهديد يك دستگاه گوشي تلفن همراه، مبالغي وجه نقد و يك عدد كارت عابر بانك را از وي سرقت مي كند.

سرهنگ قائد رحمت افزود:‌بلافاصله بررسي موضوع به پليس آگاهي شهرستان ارجاع شد و در همان ساعات اوليه تحقيقات، متهم كه ساكن يكي از روستاهاي شهرستان آشتيان بود، شناسايي و در عمليات پليس دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آشتيان ادامه داد: با توجه به مدارك و اسناد موجود، فرد دستگير شده به جرم خود اعتراف كرد و كليه اموال سرقت شده نيز كشف و به مالباخته تحويل داده شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار