تابناک مرکزی: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که استیضاح وزیر راه و شهرسازی که پیش از این به خاطر بررسی برنامه ششم در مجلس به تعویق افتاده بود مجددا در کمیسیون عمران از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۳۶۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 29 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی عبدالکریم حسین زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:‌ بررسی برنامه ششم در مجلس موجب شد روند بررسی‌های نظارتی مجلس به تاخیر بیافتد. پیش از آن استیضاح وزیر راه یک جلسه در کمیسیون عمران بررسی شده بود و امروز جلسه دوم آن با حضور وزیر و استیضاح کنندگان در کمیسیون برگزار می‌شود.

به گفته‌ی وی، حادثه قطار سمنان ، وضعیت راهها، واگذاری‌ها در راه آهن، تغییرات مدیریتی و غیره از جمله محورهای این استیضاح است.

حسین‌زاده در ادامه با بیان اینکه  تعدادی از متقاضیان استیضاح وزیر راه امضای خود را پس نگرفته‌اند یاد آور شد: وزارت راه یک کلان وزارت‌خانه است که 12 سازمان بزرگ دارد و هر کدام بدنه‌ی عظیمی را در بر می‌گیرند. لذا با توجه به این که تنها سه ماه تا پایان دولت باقی مانده‌ سرپرست دار شدن این وزارت‌خانه نمی‌تواند دردی را دوا کند و باری را از مشکلات حوزه‌ی راه و شهرسازی بر نمی‌دارد. لذا از نظر ما این کار توجیه سیاسی و فنی ندارد و به رفع ایرادات و حل مشکلات کشور کمکی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار