در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور رخ داد؛
تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری از لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور برابر دخانیات گیلان به یک پیروزی پر گل دست یافت.
کد خبر: ۳۶۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 28 January 2017
به گزارش تابناک قم، هفته یازدهم از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور روز جمعه به پایان رسید و تیم فوتبال صبای قم در یکی از بازی‌های این هفته موفق شد حریف خود را با نتیجه پرگلی شکست دهد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و دخانیات گیلان در ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم به دیدار هم رفتند که این مسابقه در نهایت با پیروزی قاطع ۵ بر صفر صبای قم به پایان رسید تا صبا امیدهای خود برای صعود را حفظ کند.

در این دیدار صبا در نیمه نخست ۳ بار دروازه حریف را گشود و سپس با به ثمر رساندن ۲ گل در نیمه دوم، برتری خود را تثبیت کرد در حالی که مهدی امیری نژاد در این بازی برای صبا هت تریک کرد و ۳ گل به ثمر رساند و مهدی بابایی به ثمر رساندن ۲ گل در این پیروزی نقش مهمی ایفا کرد.

پیروز بی دردسر صبا در این مسابقه پس از آن حادث شد که این تیم هفته گذشته در کرج برابر تیم پور البرز این شهر به تساوی بدون گل رسید اما وضعیت صبا در جدول به گونه‌ای است که این تیم برای صعود باید به دنبال تصاحب جایگاه تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ملوان بندر انزلی باشد.

پیش از شروع این بازی، با حضور تعدادی از آتش نشانان در ورزشگاه تختی، توسط باشگاه صبای قم و بازیکنان دو تیم با یاد و خاطره جان باختگان آتش نشان حادثه پلاسکو از مقام این قشر پر تلاش تقدیر به عمل آمد و بازیکنان ۲ تیم با اهدای گل به آتش نشانان از مقام آن‌ها تقدیر کردند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار