امام جمعه شهر اراک ؛
تابناک مرکزی: آیت اله دری نجف آبادی با بیان اینکه نه هپکو و نه غیر هپکو گوشت قربانی نیستند این ها سرمایه ملی هستند و خیانت به امانت ملی حرام است گفت: این واحد ها را می‌شود احیا کرد به شرطی که دست فردی مدیر، دلسوز قوی و پاک دست باشد نه دست کسانی که غرض های دیگری دارند.
کد خبر: ۳۶۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 27 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه شهر اراک در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در مورد  شرکت هپکو و واحد های واگذار شده اظهار کرد: چند بار نامه داده ام و با معاون سیاسی استانداری جلسه داشته ایم، نه هپکو و نه غیر هپکو گوشت قربانی نیستند این ها سرمایه ملی هستند و خیانت به امانت ملی حرام است. دولت نه زمین فروخته است نه آهن قراضه بلکه کارخانه فروخته است، همه باید کمک کنیم این کارخانه ها سرمایه های کشور و ملت ماست بانک ها باید پول را هدایت کنند و دولت باید این موضوع را جدی بگیرد.

وی ادامه داد: این واحد ها را می‌شود احیا کرد به شرطی که دست فردی مدیر، دلسوز قوی و پاک دست باشد نه دست کسانی که غرض های دیگری دارند، بهانه تحریم در حد 20 یا 30 درصد است نه در حد 300 درصد بلکه باید مدیریت و تدبیر حکیمانه باشد این کارخانه ها باید به چرخه تولید برگردند بانک ها هم به دنبال بهره نباشند کمک کنند این واحد ها راه بیفتند تا اقتصاد ملی آباد شود نه این که بدنبال پر پول کردن جیب خود باشند.

امام جمعه شهر اراک با اشاره به فاجعه پلاسکو اظهار داشت: حادثه هفته گذشته مردم ما را در غم سنگینی برد اظهار همدردی داریم اما باید تدبیر کنیم چنین حادثه هایی اتفاق نیفتد، این خسارت 100 میلیاردی که با تبعاتش 1000 میلیاردی میشود باید پیگیری شود، پیشگیری بر درمان مقدم تر است.

خطیب نماز جمعه اراک به موضوع دهه فجر اشاره کرد و افزود: در آستانه دهه فجر هستیم 12 بهمن ماه سالروز ورود امام(ره) است امامی که ملت ما را از خواب بیدار کرد و انقلاب را رهبری کرد و احیا گر ولایت فقیه، شهادت، خودکفایی، مبارزه با صهیونیست، آمریکا و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است.

آیت اله دری نجف آبادی وحدت ملی را از رموز موفقیت کشور دانست و بیان کرد: این وحدت ما باید حفظ شود و اسلام است که باید حاکم بر کشور باشد، با غرب زدگی و شرق زدگی به جایی نمیرسیم هر چقدر هم دشمن نقشه بریزد ما قطعا پیروزی به دست می آوریم.

وی افزود: ترامپ محدودیت هایی را گذاشته است برای ایرانیان که مبادا تروریست به آنجا رود اما عربستان و امارات اشکال ندارد آن وقت ما را محکوم می کنند در حالی که حادثه برج های دوقلو و دیگر حوادث به دست این ها انجام شد همان طور که امام (ره) و رهبری حرف های آنان را تکذیب کرده اند انقلاب اسلامی ایران از آرمان های خود عقب نشینی نخواهد کرد، جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را غاصب و اشغال گر می داند و شما آید که از این رژیم نحس میخواهید حمایت کنید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار