تابناک مرکزی: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان در جلسه انديشه ورزي كارشناسان آموزش و پرورش راهبرد مشترك و مهم نيروي انتظامي و آموزش و پرورش را صيانت از سرمايه هاي معنوي و فكري در حوزه تعليم و تربيت دانست.
کد خبر: ۳۶۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 21 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی،‌ سرهنگ "محمود خلجي" گفت : در عصر حاضر نسل نوجوان و دانش آموز به عنوان سرمايه اي بي نظير در معرض آسيب هاي اجتماعي فراواني قرار دارند و اگر در انجام مسئوليت هاي پيشگيرانه و صيانت از اين سرمايه ارزشمند غفلت كنيم در حوزه مقابله با جرايم و ناهنجاري ها خسارت هاي سنگيني را بايد متحمل شويم.

وي افزود: نظام آموزش و پرورش، نظامي پويا، توانمند، بروز و زمان شناس است و با توجه به تعامل ، هماهنگي و همكاري كه بين آموزش و پرورش و نيروي انتظامي ايجاد شده است پليس با ورود به موضوع آسيب هاي اجتماعي در حوزه آموزش و پرورش اقدامات خوبي را پيش بيني و به انجام رسانده است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي با اشاره به برگزاري جلسات انديشه ورزي با حضور كارشناسان آموزش و پروش هدف از اين اقدام را تهيه و توليد محتواي آموزشي مفيد و متناسب براي دانش آموزان دانست و عنوان داشت: براي پيشگيري از آسيب پذيري دانش آموزان لازم است كه با كمك كارشناسان آموزش و پرورش نياز سنجي دقيقي از جمعيت دانش آموزي با توجه به مقطع سني و تحصيلي دانش آموزان و حوزه جغرافيايي مدارس صورت گرفته و متون آموزشي اثرگذار و متناسب با نياز آنان توليد شود.

سرهنگ خلجي در خاتمه استفاده از توان و ظرفيت دانش آموزان مستعد و علاقه مند در حوزه آموزش همگاني و تشكيل كاركرد هاي همياران اجتماعي پليس در مدارس را از ديگر برنامه هاي معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان برشمرد و از برگزاري بيش از 400 جلسه آموزش چهره به چهره در مدارس با موضوعات مختلف از ابتداي سال جاري تاكنون خبر داد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار