استاندار سیستان و بلوچستان صادر نمود
علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان در پی حادثه ناگوار آتش سوزی ساختمان پلاسکو  و شهادت جمعی از آتش نشانان پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 21 January 2017
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان در این پیام آمده است؛

« إِنَّا للهِ وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ»

حادثه تاسف بار و دلخراش آتش سوزی در ساختمان پلاسکو تهران غمی بزرگ بر دل همه نشاند. شهادت قهرمانانه جمعی از آتش نشانان دلیر کشورمان که جان خویش را برای حفاظت از هموطنانشان به خطر انداختند نقطه اوج ایثارگری و شهامت  است.

با تمام تلخیها و مرارتها، وصف ایثار و از خودگذشتگی آتش نشانان در کلام نمی گنجد، چرا که با خلق حماسه ،جان شیرین خود را در راه خدمت به جامعه و مردم تقدیم نمودند.

 این قهرمانان با شجاعتی وصف ناشدنی برای نجات جان همنوعان خود رهسپار میدان حادثه شدند و خود را در دود و آتش و آوار گرفتار نمودند تا همگان بدانند روح ایثار و حماسه توام با احساس مسئولیت در نهاد و ضمیر مردم این مرز و بوم ریشه ای بس کهن داشته و در مواقع نیاز به طوری شگفت آور و تحسین برانگیز شکوفا می شود.

و در اینجا باید گفت: قهرمانان ! هزاران درود بر این شرف و بزرگی وجدان تان، ایرانیان به احترامتان سر تعظیم فرود می آورند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو ، این مصیبت را به مردم عزیز ایران خصوصا خانواده های داغدار آن عزیزان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای شادی روح این قهرمانان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.
علی اوسط هاشمی
استاندار سیستان و بلوچستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار