نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: برابر قانون برنامه ششم توسعه کشور فاصله حداکثر و حداقل حقوق های در جامعه ایران به 30 درصذ کاهش یافته است.
کد خبر: ۳۶۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 21 January 2017
 به گزارش تابناک اردبیل، دکتر بشیر خالقی در مجمع فصلی بسیج خلخال افزود: قانون برنامه ششم توسعه پس از 26 روز بررسی و چکش کاری توسط نمایندگان مجلس تصویب و بر اساس این قانون از اول سال آینده فاصله حقوق های دریافتی کارکنان دولت و نهادها به 30 درصد کاهش می یابد.
 
او با بیان اینکه زمان دریافت حقوق های ماهانه 50 تا 100 هزار تومانی مستمری بگیران نهادهای حمایتی به پایان رسیده از افزایش مستمری مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) در قانون برنامه ششم توسعه کشور خبرداد.
 
وی اظهار کرد: بر این اساس حقوق در نظر گرفته شده برای این قشر از جامعه 20 درصد حقوق حداقل حقوق دریافتی حقوق بگیران دولت خواهد بود.
 
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 90 درصد از بودجه سالانه کشور صرف امورات جاری می شود به افزایش اعتبارات استانی اشاره کرد و گفت: پیش از تصویب قانون جدید اعتبارات عمرانی تخصیصی به استان ها 10 درصد از مجموع اعتبارات عمرانی کشور بود که این میزان به 30 درصد افزایش یافته و این کار کمک بزرگی به توسعه مناطق محروم خواهد کرد.
 
وی افزود: برنامه ششم توسعه کشور پس از تایید توسط شورای نگهبان قانون اساسی به دولت ابلاغ و دولت مکلف به اجرای این قانون از اول سال 96 است.
خالقی اظهار کرد: با وجود کارهای خوب انجام شده در دولت تدبیر و امید مشکلات فراوان اقتصادی مانع از دیده شدن این کارها شده و برای غلبه برای مشکلات فراروی جامعه همه مسوولان و مردم برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی دولت به هر نحوی کمک کنند.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار