رییس هیات کاراته استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رییس هیات کاراته استان مرکزی به شدت از نحوه انتخاب پنج رشته منتخب از استان مرکزی جهت شرکت در طرح ملی استعدادیابی رشته های ورزشی انتقاد کرد.
کد خبر: ۳۶۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 20 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، در پی تصویب طرح سراسری استعدادیابی کشوری برای علاقه مندان به ورزش و انتخاب پنج رشته ورزشی سپک تاکرا، اسکواش، اسکیت، هاکی و دوچرخه سواری به عنوان رشته های منتخب از استان مرکزی جهت شرکت در این طرح ملی جمشید زند رییس هیات کاراته استان مرکزی به شدت از نحوه انتخاب این پنج رشته ورزشی منتخب انتقاد کرد.

زند در گفتگو با تابناک مرکزی با بیان اینکه مسئولیت ناکامی احتمالی ورزش استان در کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو با مسئولان انتخاب کننده این رشته ها است، افزود: به جز رشته دوچرخه سواری، هیچ کدام از رشته های سپک تاکرا، اسکواش و اسکیت و هاکی المپیکی نیستند و معلوم نیست با چه معیاری این رشته ها از استان برای این طرح انتخاب شده اند.

زند تصریح کرد: در وضعیت نابسامان مالی هیات های ورزشی، حضور در طرح استعدادیابی ملی می توانست از نظر مالی کمک شایانی به رشته های ورزشی استان جهت موفقیت در کسب سهمیه المپیک کند اما، دوستان با کج سلیقگی اقدام به معرفی رشته هایی کرده اند که در مجموع شاید 150 ورزشکار سازمان یافته حرفه ای در استان نداشته باشند.

رییس هیات کاراته استان مرکزی گفت: مطمئنا این موضوع مورد انتقاد هیات های پایه و مطرحی چون کاراته، دومیدانی، کشتی و حتی جانبازان و معلولین و سایر هیات ها خواهد بود و قطعا شاهد موضع گیری هستیم که در این شرایط مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان باید پاسخ قانع کننده ای داشته باشند.

زند خاطر نشان کرد: شنیده می شود دوستان اعلام کرده اند این رشته ها از سوی وزارت خانه انتخاب شده اما، با نگاهی به چیدمان این پنج رشته حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد که امیدواریم هرچه سریع تر در ابن خصوص تجدید نظر شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار