معاون آموزشی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت: رشته هنر و معماری در آموزش عالی در بخش دانشجو و استاد به نسبت دیگر رشته‌ها عقب‌تر است.
کد خبر: ۳۶۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 19 January 2017
مجتبی شریعتی‌نیاسر ظهر امروز در آئین افتتاح دانشکده هنر و معماری خلیج فارس بوشهر با حضور وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دانشکده هنر و معماری بوشهر سال 1383 طراحی شد اظهار داشت: این طرح سال 1386 عملیات اجرایی آن آغاز شد که اکنون پس از حدود 10 سال تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این دانشگاه خلیج فارس باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد افزود: حمایت از مراکز آموزش عالی ،دانشگاه‌های مناطق کمتر توسعه یافته و محروم از سیاست‌های وزارت علوم است که بر این اساس دانشگاه خلیج فارس مورد حمایت جدی این وزارتخانه است.

شریعتی‌نیاسر با تاکید بر افزایش رشته‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت بالای  دانشگاه خلیج فارس بوشهر در پذیرش دانشجو رشته‌های هنر و معماری در دانشکده هنر و معماری این دانشگاه افزایش می‌یابد.

معاون آموزشی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر تکمیل پروژه‌‌های نیمه تمام تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی در دانشگاه‌ها و بهره‌برداری از این پروژه‌های ناتمام یکی از نقاط قوت دولت به شمار می‌رود.

شریعتی‌نیاسر با بیان اینکه رشته هنر و معماری در آموزش عالی در بخش دانشجو و استاد به نسبت دیگر رشته‌ها عقب‌تر است  تاکید کرد:  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای رونق هرچه بیشتر این رشته و توسعه دانشکده هنر و معماری بوشهر تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر حمایت از رشته‌های مورد نیاز دانشکده‌ها بر اساس ظرفیت‌های مناطق افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از فعالیت‌هایی که منجر به توسعه علمی می‌شود حمایت لازم را انجام می‌دهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار